• jajj@

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Hej på er!

Nu är jag hemma i malmö igen. Vilken tid blir det fika på torsdag? Jag kan komma dit från ungefär vilken tid som helst, för jag har inga planer alls.

• jajj@

Tack 79a!

Jag kan komma till fiket kl 17 om det är några andra som är där då. Annars kommer jag 17.30 och träffar Bettan skåne. Jag tror att jag har träffat dig förut, så jag borde känna igen dig.

• jajj@

Ok, då är jag där vid kl 17 då!!

• jajj@

79a och jespers darling, då ses vi på coffee maniak kl 17.00 i morgon!!

• jajj@

Är det någon annan än jag och 79a som kommer till fem? Tänkte bara kolla...

• jajj@

abbes: då ses vi! Har du träffat någon förut så att du känner igen oss? Jag har brunt hår och pagefrisyr, kankse något att gå på??

• jajj@

Hej!

Trevligt att träffa alla igår, synd bara att man inte hinner prata med alla. Vi gör väl om det snart igen?

• jajj@

Bettan skåne, vad jobbigt för er, vilken otur ni har. Kyrkorna går säkert att lösa, men om restaurangen har gått i konkurs är lite värre. Jag hoppas verkligen att ni kan få tillbaka de pengar ni har betalat till restaurangen och att ni lyckas hitta något annat ställe att var på. Kram

• jajj@

Bettan, skåne. Vilken tur, det är lite otäckt när man har betalat pengar till saker och företaget går i konkurs. Hinner de nya ägarna komma igång tills ni ska gifta er då?

• jajj@

~emma~ har du sett på den andra tråden, det har dykt upp en till personlvetare! Vi finns överallt där man minst anar det...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2