• jajj@

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Stackars dig, det verkar aldrig ta slut. Jag tycker verkligen att ni har fått er beskärda ddel för ett helt år. Du får väl stanna hemma och kurera dig och hoppas att du blir bättre snart.

Kramar!

• jajj@

Tycker så synd om dig Hjärtat73!

• jajj@

~emma~är du här? Jag vill nog inte stanna så länge i kväll, vi kanske kan gå till Moccasin lite tidigare, efter att vi har shoppat. Smurfen skulle också komma tidigare om hon kunde. Ruthie också tror jag.

• jajj@

~emma~, ja du vet ju hur larvig jag är. Jag har faktiskt inte varit ifrån honom så här länge någon gång under våra fem år!! Hur ska jag klara mig??

• jajj@

Hjärtat73, du får se till att vara frisk till nästa gång vi ska ses!! Krya på dig!

• jajj@

79a, vilken tur att ni får rabatt på Matton. Då slipper du ju hålla dig på god fot med mig så du kan utnyttja min studentrabatt. Tack för lägenhetstipset, men det passade som sagt var inte min älskling, han är lite kinkig...

Hoppas att det är bra med er alla, jag har det bra men det är kallt och snöigt. Vill inte åka hem redan, så jag kanske stannar ett par dagar till. När var det ni skulle fika?

• jajj@

Tråkigt att jag misasr bröllopsmässan, hoppas att ni andra har fått ut något av den.

• jajj@

Oj vad mycket ni har hunnit skriva sen jag tittade sist!

Hjärtat73, jag kommer hem på tisdag, så om ni ska fika på torsdag så kan jag ju komma. Det ska bli kul att träffa dig! Är alla friska nu?

~emma~ Här är det vinter, snö och massa minusgrader men jag har det bra, så bra att jag funderade på att stanna ett par dagar till, men jag åker hem på tisd som planerat. Vi kanske skulle ta en prommenad då? På onsdag alltså.

79a Du har rätt, vi har ju massor med tid, så jag hinner nog med en bröllopsmässa nästa år. Och det där med att hålla sig på god fot med varandra är nog inget problem.

• jajj@

Eftersom jag har begränsad tillgång till internet så får jag väl skriva till alla på en gång.

~emma~har du redan börjat på praktiken? Hoppas att det är roligt!! Vi får väl ta en prommenad efter du kommer hem då, eller så kanske jag kan prommenera bort till dig.

Hjärtat73, skönt att höra att ni är bättre, du kan säkert lämna din son i sambons vård ett par timmar...

Smurfen, har ni bestämt datum nu? Du får berätta allt sen när jag kommer hem!

Kram till alla!

• jajj@

Förresten Bettan, skåne. Jag kan säkert komma och fika lite tidigare.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2