Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Då försöker jag komma lite innan sju jag också!
Då försöker jag komma lite innan sju jag också!
Har lagt in vår gästlista på brudpar och verktyg nu! Fick ihop 88 personer varav 10 är barn. Hur kan det bli så många?? Dessutom kommer det säkert tillkomma en del personer innan allt är klart.
Ja, vi har sållat en hel del! Det är ca 45 släktingar och resen vänner, hoppas inte alla kommer för då får vi knappt plats!
Hjärtat73, jag ska också äta middag innan, men ska försöka komma dit till senast sju. Vi ska åka och köpa lite blommor och sånt så vår lägenhet ser lite hemtrevligare ut. Egentligen har vi inte bjudit så mycket släkt, bara fastrar och mostrar och sammanlagt sex kusiner. Sen har vi ju dubbla uppsättningar föräldrar också eftersom vi båda har skilda föräldrar...
Attans! Var ska vi fika då? Det ligger ett cafe på lilla torg som heter smaklöken (tror jag) och de har öppet till tio. Är det ett alternativ??
Hjärtat73, sen har det ju tillkommit lite bonussyskon och partners till oss båda också, så det blir ganksa många ändå med bara den "närmaste" familjen.
det ligger liksom på den sidan som inte är torg...
hm, dumt förklarat, på den sidan där vägen går eller vad man ska säga. Om man står på victors och mellowyellow sidan så är det på andra sidan torget.
Det är inte så trångt har jag för mig. Det är liksom två rum, ett med mindre fotöljer och soffor och ett med stolar och bord. det är ganska luftigt. Man borde få plats med en barnvagn tycker jag.
Jag kan inte komma på något bättre ställe tror jag. Någon annan?
Hjärtat73, du kan ringa mig när du kommer in till stan så kan vi mötas upp om du vill.