• jajj@

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

~emma~
    Granit ligger lite längre ner mot Stortorget än Zara, och på andra sidan gatan. Affären sitter ihop med en klädaffär som heter Stuk om du vet var den ligger. Visst kan vi gå och handla innan fikat på tisdag, då kan jag ju titta vidare på inbjudningskort... Jag blev lite sugen faktiskt, man kan ju alltid göra några olika på försök.

Det låter som att du hade en helkväll i går, hoppas att du har hämtat dig. Tack själv för i fredags, E tyckte att det var trevligt att träffa dig också!

• jajj@

Hej hjärtat73!

Är sonen bättre nu? Jag ska kolla på den andra tråden och se vilket fik det blir till slut. Vilken röra...

• jajj@

Hej hjärtat73! Vad skönt att han är bättre! Var det på grund av förkylningen eller har han fått astma? Hoppas att du kan komma i morgon, jag vill ju gärna träffa dig, är lite nyfiken.

• jajj@

Hej ~emma~ !

Ska vi gå en sväng på stan innan fikat i morgon? Jag har tvättid 11-15, men annars har jag inget inplanerat.

• jajj@

~emma~ vid fyratiden låter bra!

• jajj@

Det låter bra, utanför H&M kl 16.00. Då har vi ju hela två timmar att göra av med innan vi ska fika!

• jajj@

Någon annan som vill följa med?

• jajj@

Otroligt snygga ringar ~emma~!! Jag visste inte att du hade bilder som man kunde titta på, ska nog ta en titt till där sen.

• jajj@

Svemerikanskt bröllop, jag har en liten fråga till dig. Jag har för mig att vi har ungefär samma frisyr, hur har du tänkt ha ditt hår när du gifter dig? Är lite nyfiken, har du bilder?

• jajj@

Eller om någon annan vet vad man kan göra med ett lite kortare hår om man inte vill förlänga det??

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2