Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Hrm det var en sniken butik......
Hrm det var en sniken butik......
Vad konstigt....
Har du varit vid den färgbutiken som ligger bakom Dalaplan så att säga....för de har öppna rullar och när vi skulle köpa färg så köpte vi t ex en mindre burk med färg att provmåla och det var inte dyrt.
Du ska ju inte säga vad du egentligen ska ha provbiten till utan bara fråga om du kan köpa en bit att sätta på väggen hemma för att se om du trivs med den.....
jespers darling...har du fortfarande mycket på jobb?
Alla som vill följa med på lördag är välkomna... en tur i bröllopsbutikerna
Tänkte vi skulle börja med den som ligger på Gustav Adolfs Torg som heter Södra Högtidskläder för det öppnar kl 10
Ska vi mötas utanför pressbyrån på Gustav Adolfs Torg kl 10?
jespers darling vill du följa med på lördag eller du väntar till tisdag?
lillabunny tror den ligger på Bragegatan 15 men inte säker på adressen. Om man kommer från korsningen så man har södervärnsskolan på höger sida och en möbelbutik på vänster sida så fortsätter man mot Dalaplan så att säga men innan Dalaplan på vänster sida går där in en liten gata någonstans efter Statoil när man kommit in på den lilla gatan så kör man en liten bit också ligger det på höger sida. Många målare handlar varor där till sina kunder men privatpersoner får också handla där. Jag tycker de brukar ha ganska bra urval...
Jag blir då inte klok på det här med ringar....förklara ngn...
Det här med "glitter"...är briljant samma som diamant...känner mig urdum men jag förstår nog inte?!?
Okej men vad är diamantcarat då? Varför skriver de på det viset? Finns det flera olika sorters slipningar??
Jag är "rudis"......har dock kommit på hur ringen ska se ut tror jag....gå gärna in på min sida....
Finns det ngn sida där man kan se hur olika slipningar ser ut??
Tack ~emma~ ska kolla sidan.
Hoppas du hittar ngt lillabunny.
För alla som vill glöm inte lördag kl 10 vid Pressbyrån Gustav Adolfs Torg...tur i brudbutikerna. *ler*
~emma~ den sidan var livsfarlig
.....snacka om att jag har beslutsångest igen...fast jag tror jag håller fast vid det jag tänkt denna gången...*ler*
Mmm låter gott....kan det vara för att jag är hungrig...