• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Jag har jättemycket funderingar på vigselringen....men kommer inte fram till ett beslut så det är tur det bara tar typ en vecka att göra den hos Alaska *ler*.

• hjartat73

jajj@ min förlovningsring har jag svårt för att hitta ngn vigselring till....det finns en till den men jag tycker den är tråkig och inte min stil så därför ska jag typ designa min egen....lät fint det där....*skrattar*

• hjartat73

jajj@ jag tar gärna emot förslag *ler*!!

Jag tror inte Alaska (Mobilia) där jag ska köpa min ring är så jättedyra om man jämför med vissa andra och min förlovningsring kommer ifrån Alaska.

Har du sett hur min förlovningsring ser ut förresten??

• hjartat73

jajj@ hur gammal/ung är du??

• hjartat73

jajj@ kolla på denna sidan groups.msn.com/Kragberg/shoebox.msnw

Jag kan ju liksom inte ha en slät ring till utan det måste ju vara en till förlovningsring med ngt på eller så? Tycker jag iallafall....

• hjartat73

Jag tror jag kommer om inte minstingen blir sämre..han har blivit förkyld igen och jag är rädd för den där astman eller vad det nu var som fick mig att köra till barnakuten sist....

Jag är 73:a så jag fyller 33 år i år.

• hjartat73

~emma~ och jajj@ underbart är vi är lika här som i verklighet...munnen går i ett

• hjartat73

Minstingen Tobias är 6 månader och vår andra påg Lucas är 2 år och 3 mån.

Kanske jag tar med mig minstingen...hur är cafeet? Trappor? Ont om plats?

• hjartat73

Okej jag har typ en liten sulky som typ paraplysulky fast med helt styre om ni vet vad jag menar...

• hjartat73

Han brukar vara vaken mycket *pust*....

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2