Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Måste dock säga att jag tycker man behåller det gamla årtalet...för datumet är väl samma om jag förstår det rätt...men man kan ju fira det som om man förlovar om sig.
Måste dock säga att jag tycker man behåller det gamla årtalet...för datumet är väl samma om jag förstår det rätt...men man kan ju fira det som om man förlovar om sig.
Okej men dåså....skriv upp datum och årtal och lägg i ett bankfack om ni blir senila så slipper ni skriva in det *ler*
Jag tror det blir den "vanliga" skriften i min vigselring...bådas namn, datum och årtal. Och i hans förlovningsring ev. datum och årtal för jag tror inte han ska ha en ring också..han har inte riktigt bestämt sig tror jag.
~emma~ det hade varit fräckt!! Se till att texta själv så de skriver rätt när de ska gravera det.
Nä tjejer dyker upp senare igen...ska hämta Lucas på dagis så jag måste väcka upp Tobias för han nannar....
Kramar
Tillbaka igen tjejer...
Usch nä huha....vågar inte tro att jag ska komma ihåg det när jag blir nervös så det är bättre att prästen läser det vanliga före.....annars så "kryllar" min tunga sig och grodor hoppar ur den....*skrattar*
Ja jättefint men jag ska vara ärlig att efter mitt förra bröllop så var jag så nervös att jag inte mindes om jag ens hade sagt rätt efter prästen...inte förrän jag tittade på videon var jag säker...
Ingen aning....troligen nervösare...nu känns det mer på riktigt..förra gången planerade jag ju nästan inget själv osv.
Jag var 21 år förra gången..brydde mig nog inte så mycket bara jag fick gifta mig...min mamma tog över planeringen...