Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Hon bestämmer inget denna gången....fast hon är inte lika mycket på mig denna gången. Förra gången var det nog mer än min mamma som försökte involvera sig..."du-vet-vem".
Hon bestämmer inget denna gången....fast hon är inte lika mycket på mig denna gången. Förra gången var det nog mer än min mamma som försökte involvera sig..."du-vet-vem".
Min mamma ska få göra blomdekorationen till borden...
Sedan gjorde mamma och pappa mycket själv till när jag skulle gifta mig medan jag och min sambo försöker betala oss ur saker *skrattar*
och dricka champange...eller åtminstone ett glas och bara njuta...
Tror dukning ingår vårt pris men man måste ju sätta ut bordsplaceringen så det får jag väl överlämna till ngn om vi inte kan göra det dagen innan...
Hi hi...bra ju..
Hur har det förresten gått...har ni fått pris osv?
Imorgon ska vi kolla kläder till sambon och bestämma menyerna...ska bli helt underbart....tjohoooooooooo!!!!!
Vi ska kolla Fashion City först...verkar som om de har stort urval...vill inte bara välja mellan mörkgrå och svart...
Ja, jag menade restaurangen...vi skulle höra av oss efter nyår och det tolkade vi som direkt så det gjorde vi och ska träffa honom imorgon *ler*.
Alltså Jan som har hand om vårt
Jag vill att min blivande ska ha frockcoat och jag hoppas han passar i det. Min blivande vill att det ska vara lite speciellt, så en vanlig kostym för honom känns inte rätt en sådan dag. *ler*
Men tjata för ni vill ju ha svar...