Inlägg från: Mitt hjärta är hemma |Visa alla inlägg
  • Mitt hjärta är hemma

augustibrudar

Oxå 12:e augusti!
    Har än så länge...
    *tillfrågat tärnan
    *köpt skor
    *beställt klänning
    *bokat lokal

Innan vi har slutbekräftat lokalen är det dock lite svårt att gå vidare.

• Mitt hjärta är hemma

Samma här, fastän vi knappt börjat, var inte så länge sen vi förlovade oss. Nån annan som gifter sig i Sthlm?

• Mitt hjärta är hemma

Oj vad långt ni kommt allihopa! Borde jag få panik? Vi har i princip inte fixat någonting utom lokal (vilket är förutsättningen för resten av planeringen). (Se ovan för den som orkar.)

Tycker det skulle vara kul att träffa andra 12-augustitjejer!

• Mitt hjärta är hemma

Tack för det! Man får ju lite lätt ågren när man ser hur lite man gjort i jämförelse med andra. Men det är underbara bestyr, så det är roligt att ha dem kvar också.

• Mitt hjärta är hemma

augustibrud 06: Hur ser KLÄNNINGEN ut då?

• Mitt hjärta är hemma

Zea:
    Bor i Sthlm och vi skall inte gifta oss i kyrka.

• Mitt hjärta är hemma

DoktorD:
    Är du säker på att det inte har blivit dubbelbokat då? Vi har nämligen _oxå_ bästa fsetlokalen

Bröllopsmässan är nu till helgen, lörd-sönd 11-18 på Grand Hotell. Jag skall dit på söndag.

• Mitt hjärta är hemma

Popis: Vad fint ställe! Skulle egentligen åka på bröllop där nu till helgen men måste jobba. Förhoppningsvis kommer min fästman hem med massor av bilder och berättelser om bröllopet.

• Mitt hjärta är hemma

Poppis:
    Min fästmans kusin som inte är därifrån men pluggade i trakterna och träffade sin blivande där.

Ja, jättesynd att missa, inte nog med att jag så gärna ville se henne, nu vill man ju bara insupa allt vad bröllop heter på tvären och längden.

• Mitt hjärta är hemma

Goa Smulan: Vad menas med cityfest?

Svar på tråden augustibrudar