• *Vårblomma*

CAMBRIDGE!

Afrodite_06
    Först, vad duktigt av dig att hålla renkur i 4 veckor!!
    Men oj vad läskigt med håret! Fick du tillbaka allt? Har du lyckats hålla din vikt??

Blowjo
    Hur går det för dig!?
    Själv vill jag bli av med 24 kg. Kör kombikur Cambridge nu.

• *Vårblomma*

Blowjo

Kul att det verkar gå bra för dig!!
    Själv är jag inne på dag tre, tappat 7 hg på två dagar (endast vatten - men det ska ju oxå bort...) Så det är bara att köra på stenhårt! Håller med dig om att vi faktiskt kan vara "klara" om två till tre månader, kan man inte stå ut en så kort tid av sitt liv?

• *Vårblomma*

1,5 kg på tre dagar... Inte illa, men det är bara vatten! Fast man ska ju bli av med det oxå...

• *Vårblomma*

WOW!!
    7 kg... På hur länge då??
    Grattis!!

• *Vårblomma*

Öhhh jag är mållös!! GRATTIS!!!
    Själv tror jag det är ca 2 kg på 4 dagar -inte så dumt det heller...

Kul berätta hur det går för dig, så kan vi dela erfarenheter!
    Kör du ren kur eller kombinerad?

Själv äter jag middag hemma och kör två till tre påsar om dagen. Samt 1000 liter vatten känns det som... Fast jag bryter av med Cola Light och Fun light ibland...

• *Vårblomma*

Oj det blev ett kort inlägg...

Hej på er!!

I dag går jag in på dag 5 som kombikurare på CK.
    Tänker oxå hålla på rätt länge. Jag VET att man inte kan räkna så här - men OM jag gick ned ca 0,5 kg om dagen - alltså 3,5 kg i veckan. Skulle det bara ta mig 1 månad att bli av med 15 kg! Och 2 månader att bli av med 30... Vet att det är orealistiskt att tänka så men, men jäkligt kul och det motiverar mig att fortsätta. Personligen måste jag säga att jag inte har några svårigheter alls att hålla mig till denna diet!

Drömmål är ca 67 kg (170 cm lång). Men jag kan nog tänka mig att krypa ned till 63-65 kg. Men jag får se hur kroppen ser ut först vid 67.

Så minst ska 25 kg bort. Helst ca 30 kg...

Så nu är det bara att köra på! För hur skönt vore det inte att kunna möta våren som färdig-bantad och snygg som fan...

hi hi...

• *Vårblomma*

Invägning på 91,3 kg nu på morgonen. Startade alltså för 5 dagar sedan på 93,8 kg

Så minus 2,5 kg på 5 dagar!!
    0,5 kg om dagen...

• *Vårblomma*

Härligt tjejer att det går så bra!!!

Blowjo - får man fråga vad du väger och hur lång du är??

Märker du av att du gått ned 7 kg, i typ kläder, ser din omgivning något?
    Jätteduktig är du i alla fall!!

Pickolina - Grattis!! Visst är det såååå jäkla skoj att se nya siffror varje gång! Som en liten vinst när man kliver upp på vågen

• *Vårblomma*

1:a veckan avklarad!!
    3,1 kg har jag gått ned och är mycket nöjd!! Det här är ju enkelt...

Nu får vi se vad vecka 2 ger, då det mesta av vattnet är ute ur kroppen!

Hur går det för er andra!?!?

Kram

Svar på tråden CAMBRIDGE!