• *Vårblomma*

CAMBRIDGE!

27/1 93,8 kg
    28/1 93,5 kg
    29/1 93,1 kg
    30/1 92,3 kg
    1/2 91,3 kg
    3/2 90,7 kg
    4/2 90,4 kg

Här är mitt resultat den senaste veckan!
    Kör kombinerad kur, 2 soppor på dagen, 3 liter vatten, endast kött på kvällen...

Hur går det för er andra!?!??

• *Vårblomma*

Hi hi... 89,6 kg!!!! Såååååå glad!!!

Blowjo - hur mycket har du gått ned nu!?!?!

Fixerad vid vågen..? Skulle kunna skriva en hel avhandling om det!! Väger mig alldeles för ofta tyvärr...

• *Vårblomma*

10 dagar har gått och minus 4,4 kg på vågen!!!

• *Vårblomma*

M.H

Tack, och grattis till dig och dina 2 dagar! Det är ofta i början man lägger av, så fortsätt kämpa och var stolt över dig att du har tagit beslutet att förändra din kropp.

Låt oss veta hur det går.

Kram

• *Vårblomma*

Fifflan - Grattis till 4 kg!! Bra jobbat!! Hur känns det??

12 dagar kombikur (inte alla dagar i veckan, äter 1 mål mat på kvällen ca 4-3 dagar i veckan - endast kött då)och har nu gått ned -4,8 kg!!

Känns jättekul!!

Kämpa på tjejer - ni är super duktiga!!

• *Vårblomma*

Hej Tjejer!!

Efter 1 vecka på renkur har jag nu gått ned 5,1 kg. Som en erfaren kurare vcet jag att det mesta endast är vatten. Men även det ska bort anser jag! Så lite glad är jag nog...

I dag går jag över till att kombinera 2 påsar med rent protein. Har kört detta tidigare och nått väldigt fina resultat. Något som påskmaten och allt godis satte stopp för..
    Så jag är glad över att vara i gång igen!

Vill man inte gå tillbaka i början av tråden för att finna info om mig så kan jag meddela att jag är 170 cm lång och startade för en vecka sedan på 97,1 och vägde in mig på 91,9 kg i dag!

Mitt första mål är 87,9 kg som var min bästa notering denna viktresa för ca 4 månader sedan. Slarv, lathet och månadsvisa avsteg från dieten ledde till att jag kröp upp till 97,1 kg...

Men jag är ändå stolt över min totala viktminskning från ca 108 kg! Så det är kul att vara på rätt väg igen!

Slutmål är ca 67 kg. Dit hoppas jag nå innan sommaren är slut. Jag har goda förhoppningar och vet att Ck är ett mycket bra redskap för mig att lyckas!

Så tack för en inspirerande tråd, ni är enormt enormt duktiga!!
    Var enda en av er!!

Hörs igen!!
    Kram

• *Vårblomma*

GO MIMMI MUS!!!

Snart är det vägdags för dig och det innebär belöning med minus på vågen!! Utan tvekan!!
    Heja heja...

• *Vårblomma*

Ok första kycklinglårfilén smakade riktigt gott, men lite dåligt samvete har jag ändå...

Men det är inget för er än damer, ni kör på stenhårt med renkur och är beundransvärda!!

Jippi för att våren är här!!!

• *Vårblomma*

Terapi i sin rätta bemärkelse...
    Härligt att ni kan finna en kanal via tillredning av mat, för att bli av med suget.
    Kanske är kontakten med mat hjälpande i den mening att ni gör ett aktivt val att laga mat, men att ni inte äter den.
    Jag har det problemet att om jag inte får något, så blir just det helt oemotståndligt.

Se men inte röra...

Ja inte vet jag vad jag svammlar om nu - det enda jag ville få fram var att det är bra att det fungerra för er!

• *Vårblomma*

Har ju en trevlig morot att kämpa för!
    När jag väger 80 kg så har sambon sagt att han ska fria till mig!
    Mmmm... Mysigt!

Så det är bara att streta på!

• *Vårblomma*

Tuss1
    Du klarar det! Kom igen, du är jätteduktig ändå!

MimmiMus
    Är det i dag du får väga dig!?!??!
    Resultat tack! Vi väntar tålmodigt...

Själv så föll jag medvetet i går.
    Hemmagjorda hamburgare...
    Men avtrampet var planerat och jag spiller ingen tid på att må dåligt för de. Det var jäkligt gott, men magen tycker inte om den tunga känsla som innfinner sig och på ett sätt var det inte värt det. Men det är ok!
    Nya tag!
    Jag kan för jag vill!
    Jag vill gå ned i vikt!
    CK är mitt redskap, jag vet hur jag ska göra - och jag vill göra det!

Det är tungt att inse att man inte i alla lägen är så stark som man önskar att man var. Så respekten och ödmjukheten jag känner för er som kört ren kur så länge som ni gjort - är stor!!

Ni är alla duktiga och förtjänar att må bra. Ni är värda detta för er själva är det viktigaste ni har!!

2,4 kg plus i vatten blir jag snabbt av med och vinkar hej då, så länge..

• *Vårblomma*

Masterminde

WOW!!!
    Grattis!! Jippi för dig!!

Vad startade du på och hur länge sedan var det?
    orkar inte gå tillbaka i tråden och leta info...

• *Vårblomma*

Masterminde

Ingen fara, du behöver bara berätta så mycket som du själv vill!
    Men DUKTIG till 1000 har du varit!!!

Själv dricker jag som en tok, springer på toa så ofta att golvet börjar nötas ned till en flitig myrstig...

Känns fortfarande lite tungt att jag har ätit... Hade ju tänkt börja med kombinerad kur, men det känns inte bra. Jag känner att jag inte är klar med den rena kuren än. Jag vill köra ett tag till!

Tar tjänsteledigt nu i 2mån med start från nästa tisdag. Ska utbilda mig till skönhets terapuet. Så då vill jag gärna vara fin inför min första skoldag...

Hej hopp!!
    Ensama klarar vi inte detta, tillsammans är vi starka. Även om vi kämpar på i olika städer - så har vi fortfarande varandra!!

Svar på tråden CAMBRIDGE!