• pickolina

CAMBRIDGE!

Åh jag blir så avis!!! Jag vill oxå gå på kur, men alla måltidsersättare jag testat har varit bortslängda pengar. Tycker de smakar så illa, får inte i mig dem... :(

Jag hade lyckats gå ner 7kilo men nu har jag ökat 2kilo igen.. Bara hoppas att jag tillfälligt samlat på mig extra vatten eller något.. hehe... ;)

Vill att det ska gå fortare dock, har ju minst 10kilo till, helst 20kilo till att gå ner. Huah...

Imponerad av er! -Lycka till!

• pickolina

Blowjo

Ja det var nog vatten, eller något..för i morse var de två kilona borta igen... :) Jag biter ihop och kämpar men skulle önska lite snabbare resultat men jag får nog helt enkelt ha tålamod för de där måltidsersättarna får jag bara inte ner. Naturdiets färdigblandade chokladdryck går OK i några dagar men sedan är det kört... De andra jag testat går inte alls. Trist!!! Men jag får försöka kämpa så gott jag kan på mitt eget sätt antar jag och hoppas på att det fungerar.. :)

• pickolina

Oh, ställde mig på vågen nu och jag vägde 0,5kilo mindre än för några timmar sedan... Jippie! Jag vet att det inte säger något definitivt men så fort jag ser en vikt på vågen som jag inte varit nere i sedan jag vandrade uppåt i vikt så blir jag så lycklig och taggad att fortsätta kämpa och förhoppningsfull att jag KANSKE till slut kan nå trivselvikt igen. :D Ville bara "skrika" ut lite glädje... *hihi*

• pickolina

Funderar på att beställa mot bättre vetande, då jag brukar avsky måltidsersättare men jag vill verkligen gå ner i vikt nu...

Nu har ju alla olika smak och så men vilka smaker rekommenderar ni och rekommenderar ni inte??? *nyfiken*

• pickolina

www.sammet.se kan man beställa ett "prova-på-kit"! Kanon! Då förlorar jag i alla fall bara 150:- om det smakar apa... :) HOPPAS dock att det smakar bra så att jag kan göra en CB-kur jag oxå...

• pickolina

Om du går på CK och tränar stenhårt samtidigt så kan jag svara direkt på varför du inte går ner i vikt längre, din kropp har gått in i svält och dragit ner förbränningen.

• pickolina

Ja det är jag oxå nyfiken på, det skulle vara min dröm att gå ner alla de kilon jag gått upp de senaste tre åren. Vilket just nu är ganska exakt 25kilo eftersom jag redan gått ner några kilon...

• pickolina

Jag fick mitt "prova-på-paket" idag.. :) Ska bli spännande att se vad det smakar, om det smakar bättre eller lika illa som alla andra måltidsersättare. Skulle bli förvånad men väldigt lycklig om jag tycker att det smakar bra... *s*

• pickolina

Beror ju helt på varifrån du beställde. Går ju att beställa CK på massor av olika ställen. Där jag beställde gick det fort i alla fall, fick även ett bekräftelsemail samma dag som de packade ihop mina varor..vilket jag tyckte var gulligt..

Svar på tråden CAMBRIDGE!