• pickolina

CAMBRIDGE!

Om du söker på nätet på "cambridgekuren" så kommer det upp massa ställen som man kan beställa från... :)

Jag beställde från www.sammet.se pga att det var det enda stället man kunde beställa ett "prova-på-paket" hos. Det låg dessutom i sthlm, där jag bor, vilket jag tyckte var bra för ev. framtida kontakt och leveranser osv...

• pickolina

En påse innehåller 155-160 kcal

Tre om dagen ger 470 kcal

Slimbrodge innehåller 220 kcal

:D

• pickolina

Mindre kalorier än så??? Är du verkligen säker på det??? Då lever du ju på luft i princip... ;) *s*

• pickolina

Miafina

Tänk bara på att om du äter vanlig mat och äter så få kalorier så får du inte i dig det kroppen behöver och det är väldigt farligt för kroppen.

• pickolina

Jag kan nog ganska säkert säga att du INTE får i dig vad du behöver om du äter så lite... Men som du säger, det är din kropp och du gör som du själv vill. Lycka till med viktnedgången. :)

• pickolina

Vad är det som skulle göra herbalife bättre??? Det är ju i princip samma sak?! Smakar apa dessutom...men det är ju bara MIN smak...

• pickolina

MalinPalin --- Kan inte så mkt om detta men vet att det finns medel man kan köpa på apoteket för att få ordning på magen och känna sig mätt.. Typ fibrer som sväller i magen när man dricker vatten.

Kanske kan vara värt att kolla upp och ev. testa...

Förstår dig för övrigt.. Jag klarar inte heller av att vara hungrig...

• pickolina

När det gäller just cambridge vet jag inte, med tanke på ketos osv... Men om man bantar "vanligt" så är ätardagar bra för att kicka igång ämnesomsättningen. Säger de i alla fall...

Min bror rasade i vikt när han bantade med VV.. Efter ett tag så nådde han en platå som han inte kom förbi och då började han med ätardagar och började rasa i vikt igen...

Det är vad jag hört och vad jag sett på flera som jag känner, som anv sig av ätardagar men jag är absolut ingen expert, det där med ämnesomsättning osv är så komplicerat.

• pickolina

Måste bara säga att jag är SÅ imponerad av er alla!

Jag vill så gärna gå ner i vikt och CB verkar vara ett OK sätt men jag har inte ens vågat blanda mina provpåsar pga att jag har en sådan avsmak av måltidsersättare... *s* Har nog inte motivation nog att gå runt och vara hungrig och inte äta vanlig mat heller så...

• pickolina

yezzii

Om du vet att du klarar att stå ut efteråt, med att börja på ny kula så att säga så tycker jag gott du kan äta...

Svar på tråden CAMBRIDGE!