CAMBRIDGE!
Jag börjar också idag!
Men tjejer - jag behöver mer hjälp och stöd än någonsin!
Jag är en rutinerad CK:are och kan allt innan och utan.
Problemet just nu är att jag inte har särsklit mycket att gå ner och hur jag än har betett mig de senaste veckorna har jag inte klarat de första 3 dgr:na.
Jag vägde för exakt 2 år sedan 83 kg. Jag är 165 cm lång. Jag gick ner till 69 kg på 5½ vecka. Ren kur - endast pulver och vatten (men droppade alltid ner lite citron). Jag höll den vikten i 1 år och förra året gick jag ner ytterliggare 9 kg. Tog 5 veckor på ren kur det också.
Nu hra jag gått upp till 67 kg. Jag fick nytt jobb för 6 månader sedan och det var då som de där j-kla 7 kg smög sig på.
Jag jobbade (och jobbar fortfarande) nästan 70 timmar i veckan och i och med detta nya jobb höga arbetstempo har jag inte förmått mig gå till gymmet på mornarna. JAG HAR ÖVERHUVUDTAGET INTE SATT MIN FOT PÅ GYMMET SEDAN I NOVEMBER. All sömn jag kan få är ovärderligt. Till detta kommer många goda och ofta feta affärsmiddagar. Finns alltd "smal-alternativ" oavsett vilken restaurang man går på men det är ovanligare än vanligt att jag ändå beställer det jag behagar äta. Så det är väl inte så kontigt att jag har gått upp dessa 7 kilona.
Usch, tjejer - nu behöver jag ert stöd!!!!
Jag har påbörjat en ren kur 3 gånger den senaste månaden och inte lyckats klara mig igenom dessa 3 överdj-liga dagarna som man måste genomlida innan ketos.
Det har funnits 15 miljarder ursäkter när hungern har satt in!
Jag fattar inte att det har var så lätt förra året och året innan. Jag kan inte påminna mig att det var jobbigt alls då. Visserligen var de första tre dagarna jobbiga då också - men inte så här fruktansvärt jobbiga!!!!
Men nu - nu f-n ska det bara gå!!!!!!!!!!!
Jag började idag och vet ni, det känns faktiskt riktigt bra. Kanske beror på att jag fick gå hemma och strosa idag. Känns lättare när man kan sätta sig i soffan med en filt om man känner sig lite frusen och yr i huvudet.
Snälla, snälla, snälla CK-tjejer! Lova att hjälpa mig igenom dessa tre första dagar!
Cambridge är det enda som någonsin fungerat för mig och jag vet hur mycket lyckligare jag kommer vara om en vecka när jag ställer mig på vågen.
Jag har såååå mycket fina sommarkläder i storlek 36 som jag bara måste komma i i slutet av maj.
Jag har satt den 26 maj som slut mål - oavsett vad jag väger. Jag bör väga ca 58-60 kg då.
Förövrigt!!! Fy så duktiga ni alla är! Jag har läst tråden från dess start så det känns faktiskt som att jag känner er lite grann vi det här laget!
NI ÄT TOPPEN ALLIHOP!
P&K