Inlägg från: september bride |Visa alla inlägg
  • september bride

CAMBRIDGE!

behöver lite rådgivning!!!!
    Hade från början tänkt att börja äta lite idag har kört ren kur i 24 dagar och min viktminskning är -14kg....MEN jag har fortfarande kvar 22kg att gå ner..Min fråga är då:Ska jag fortsätta eller ska jag börja äta idag+pulver)..
    Hur länge har ni andra kört eller tänkt att köra ren kur?????
    Behöver lite svar idag.....snälla!!!!

• september bride

okt2006
    Tack för ditt råd..
    Jag beslöt mig för att köra ren kur i några dagar till men kommer att mixa kuren sen mat+pulver.....är så peppad just nu och mår inte dåligt på något sätt... Jag ska tillägga att jag mår MYCKET bättre nu än vad jag gjorde innan jag började med cambridge....

Hur går det för er andra???

• september bride

Ja då var det tisdag igen och med det min vägnings dag...
    Denna vecka hade jag gått ner 1,5kg så nu har jag gått ner 15,5 kg sakta men säkert..... 20,5kg kvar till mitt mål..

• september bride

Miffy

jag har inte pratat med någon läkare och jag är inne på min 5:e vecka nu....kan tänka mig att det inte är så bra för de som inte har så mycket övervikt att hålla på mer än 3 veckor.. Men som jag som har kvar 20.5kg så tror jag inte att det är farligt.... Jag tänkte hålla på tills den13 april och det blir ju då 7 veckors ren kur.....

Men va kul att det går bra för dig....
    kämpa på...

• september bride

puffar upp oss cambridgare lite...
    Hur går det för er..

• september bride

Mina favoriter bland mjölkdrinkarna är kakao mint och jordgubbssmak... men jag ska aldrig mer köpa vanilj eller bannan de var inget goda...Men smaken är som baken,,,delad....

• september bride

men jag tänker på de som har kört ren kur i flera månader....hur funkar det för dom??? Någon som vet??
    Jag kanske får ta och börja äta lite nu då....

Det var ju vägnings dag för mig idag och vågen visade på -0,6kg så nu är jag nere på -16,1kg....

Pellesmatte:Jag ska ta och kolla upp detta så det inte går illa för mig....Tack för din omtanke det uppskattas....

• september bride

Jag har nu ringt och pratat med Lena Villaume som jobbar för viktklubben och hon sa att det inte var några problem alls att fortsätta i några veckor till bara man mår bra..det känns positivt så nu är jag inte orolig längre....

• september bride

Måste passa på och fråga hur länge alla som kör på ren kur har hållt på????

Jag själv har i dag hållt på i 35 dagar...

Svar på tråden CAMBRIDGE!