Inlägg från: september bride |Visa alla inlägg
  • september bride

CAMBRIDGE!

Ja då va det dax för vägning igen då, det är ju tisdag.... -1,9kg och då har jag gått ner 20,1 kg JIIPPII!!!!!!!!! Äntligen... nu har jag bara 15,9 kg kvar till min målvikt.... Jag är så stolt över mig själv....Jag har kört ren kur i 7 veckor nu....

• september bride

Jag vet inte hur länge jag ska köra men det blir nog i 2-3 veckor till skulle jag tro(kanske mer)...Så länge jag mår bra så kör jag på... det jobbiga kommer bli när jag ska börja äta!!! Men den dagen.....
    Jag tycker alla är jätte duktiga som kör CB....

• september bride

Tack så mycket för all stöttning jag får av er,,, hade det aldrig varit för denna tråd så hade jag inte varit 20kg lättare idag....Jag hade ju från början 35kg över vikt men nu efter mina 20kg så är min hud jätte fin inte minsta lilla "slapphet"..... och jag är 24 år och tränar med måtta under veckorna 1-2 gånger....
    Är på min 52:a dag med ren kur nu och det funkar så himmla bra
    Är så glad över att jag hittade denna tråd annars så hade jag ju inte kommit i mina fina byxor och tröjor jag inhandlade för ca 3 år sedan..men nu så bärjar till och med dom bli för stora..hi hi hi.....
    Ge gärnet alla CB:are för denna sommaren är våran nu......

• september bride

glad påsk alla cb:are....... :-d

• september bride

MalinPalin
    va du än gör så ge inte upp..... tänk på hur fin du kommer att vara när du har nått ditt mål..... kämpa...

• september bride

om du är kvar så gå in på chatten...

• september bride

MalinPalin
    är du kvar.....

• september bride

MalinPalin
    dricker du mycket vatten som du ska???
    det är ju alltid svårt i början men det kommer att gå över efter första veckan....jag sa max 3 veckor och nu är jag på dag 53så det funkar med mycka vilja och push från alla håll och kanter....... så ge inte upp nu.... eller hur???

Svar på tråden CAMBRIDGE!