Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
s s - JO jag vet att jag alltid ska väga mig samma dag och omständigheter =)... Nu är det på morgonen efter morgontoaletten utan kläder och det skall vara måndag morgon =)
Jag har gömt undan vågen nu så att det är llite besvärligare att plocka fram den oftare än 1 gång i veckan =)
Ja det var ju det där med hur.... Jag har ju som sagt ingen "bestämd metod"... jag funderar fortfarande vad som passar mig, men jag vill försöka att äta "så normalt som möjligt" i det stora hela. Dvs främst äta mindre, men sedan har jag plockat bort vita kolhydraterna, och låter bli att småäta.
På det hela taget kan man väl säga att jag försöker att äta "nyttigt" och plockar bort saker som av olika anledningar verkar dumt för kroppen.
Just denna vecka dock så proppar jag i mig så mkt kålsoppa som möjligt... Den välkända och av mig rätt hatade metoden... Men jag tänkte ge mig själv en "första kick" denna vecka, sedan skall jag ta och och försöka äta "vettigt" igen =)
Jag är strulig, men nu har jag bestämt mig för att testa lite olika metoder, men att ha nyttigt som ledord oavsett =)