Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
Nej jag känner väl generellt inte att den här tråden "hoppas på ngn"... och inte mig heller för den delen.... Men jag känner fortfarande att det är lite svårt att förklara för ngn varför jag inte vill ha mer muskler än jag redan har...... Och ärligt talat så tycker jag ju inte heller att det finns ngn anledning för folk att bry sig om varför jag inte vill ha mer......
Det är som sagt svårt att förklara, men så känner jag iaf. Och jo det är kanske svårt att undvika på en sådan här tråd, men jag tycker att jag har sagt att jag inte vill, och varför.. pga dem jag redan har... Jag tycker det känns lite "tjatigt" om jag skall behöva förklara det närmare än så...
Och jag förstår att det är av välvilja, jag tror ingen här vill klanka ner på någon annan... jag vill det absolut inte...
Ang träningen så hade det två orsaker, dels så började jag gå upp när jag började träna "hårt" - säkerligen ett sammaträffande, men det enda som jag kan hitta som skillnad på då=gå ner i vikt och nu=gå upp på i övrigt precis samma saker.
Sedan har jag dåliga knän, och ett av mina knän överansträngde sig nog.. så jag har haft nga dagar i mer vila nu... Därmed så tänkte jag också passa på att ta nga extra dagars "vila" för att se vad som händer då.... Experiment alltså.
Men nej jag vet att man itne ser ut som en kroppsbyggare av 3 pass eller så i veckan.. Tränade förr i genomsnitt 25 pass á minst 1 timme i veckan, och såg inte ut som hulken eller så =)
Det beror ju på vilken typ av träning man gör... Men styrka skulle inte falla mig in att träna, det kommer ändå med annan träning =)
Nåväl, om ingen har något emot det så lämnar jag gärna det här med (iaf mina) muskler och fortsätter på andra spår istället =)