• sweet saint

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

Uller:

Kul att du hittade hit!!!
    Hu har du lyckats hittills.. jag menar GI; VV, motion eller ja du vet??

Jag har börjat leta nu (ska gifta mig 1/7), har tänkt att köpa den i april och då ska den sitta endaste en aning för tight. Sen ska jag ta resterande kilona i maj/juni. Ska se till att köpa en klänning som man kan sy in/ut om det behövs.
    Jag köpte en klänning i somras som jag skulle ha till min väns bröllop och den var för tight. men i och med att jag köpt den för tight så vissta jag att jag fick lov att gå ner i vikt och det gjorde jag..
    (ifs så gick jag upp igen efter men det behöver man inte nämna kanske.. )

• sweet saint

tvillingsjäl:

Ingen återvändo... He, he...
    det krävs om jag ska kunna vara en snyggare brud...
    Det ska slå gnistror av mig när jag kommer i min klänning... Vi ska ju ta bil till platsen men för 17.. jag behöver ju inte ta bildäcket med mig!!!!!

• sweet saint

Det GICK bra.... nu har jag inte mätt eller vägt mig på nån vecka, och min träning går åt skogen då jag fått dåligt schema som inte passar gymmet...
    VAD SKÖNT DET SKA BLI ATT KUNNA TRÄNA HEMMA!!!! Tror det kommer bli enorm skillnad!! Då kan jag tom träna på kvällen!!
    Hoppas den är bra bara!!!
    DAgen motion blev 45 min promenad till jobbet.

Inatt regnade här... underkylt regn... har aldrig i mitt liv varit med om värre halka.. Vi åkte bil hem från min M2bs farföräldrar och det är en 70 väg. vi körde 20km/tim och fick inte stopp på bilen när han bromsade. Vi fick lov att åka upp mot dikeskanterna så snön kunde stoppa bilen när vi fick möte.. folk stod still med sina cyklar och kom ingenstanns.. helt otroligt!!!

• sweet saint

ja.. förhoppningsvis så går det nåt sånt där program typ Biggest looser och du är vad du äter så man blir extra sporrad om det behövs...
    Undrar bara när den kommer..

• sweet saint

jamen visst är det kul!!!!! man blir ju så sporrad n är man ser att det funkar för andra!!!!

I sommar ska vi känna att ta på sig bikinis inte ska vara nåt problem!!!!!
    INTE tro att så fort nån tittar på en så spökar tankarna "han/hon kollar på mig för jag ser ut som en elefant" bompadompa, bompadompa..

• sweet saint

Ha haaaaaaa..... nöjd!!!!

(nu gäller det att vi kommer dit också!!!!!)

• sweet saint

halloj!!
    WOW det går bra för alla!!!!

Vi gifter oss den 1/7 kl 16,00 utomhus, Tranås (småland)

• sweet saint

jessie:

orbitreken kostar 1499 kr plus 200 i fraktkostnad. har köpt den på tvins.com

Jo jag vet var din brevlåda bor.. var där för nån timme sedan och postade ett brev...

hoppas bara att det kom fram..
    Återigen.. du är min guru nu!!!!!

• sweet saint

Tja tvillingsjäl!!!

Tråkigt med förkylning!!! JAg går fortfarande och väntar på min influensa som brukar komma så här års...
    Kommer säkert när vi ska på konsert i GtB...

• sweet saint

*skrattar*

vad roliga ni är!!!!

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.