Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
Uller:
Kul med en dalkulla!!
Kommer från Mockfjärd/Falun från början..
Härligt resultat!!!
Uller:
Kul med en dalkulla!!
Kommer från Mockfjärd/Falun från början..
Härligt resultat!!!
halloj!!!
Hmmm.. Tungt o jobba en lördag....
Drack lite vin (3 glas bara, men på tom mage...) igår och det vart sent..
Sen ska man sitta här o ge bra kundservice...jo du.. lívet leker...
Men jag måste dela med mig om gårdagen...
Var för första gången in i en bröllopsbutik... Det kändes som att man kom till himlen!!!! Helt omgiven av vackra vita klänningar! HIttade minst 10st som faktiskt var så enkla som jag vill ha det och när man kollade på priset....... Trodde det var hyrpriser men det var för försäljning.. De som jag hittade var runt 2100-2600!!!!! Hur billigt som helst ju!!!!
Och vackra var de!! Helt plötsligt blir det ju kul med brudklänningar då man faktiskt kan få den under 5000!!!
Sen hade jag en underlig upplevelse till...
Under de senaste dagarna så har jag kommit till insikt att hitta en ring kommer bli en omöjlighet! JA om man inte vill spendera 25000 vill säga...
Jag har varit in på lite affärer och hittat ringar som är ok men ingen som sagt klick. Sen igår när jag fortfarande var euforisk över klänningarna så hör jag från ett skyltfönster en ring som viskar till mig: "Det är mig du letar efter" Superklick!! HAndpenningen är betald helt plötsligt!!!!! Så jag hade en bra dag igår!!! 2 av mina största orosmoment blev lösta!!
Vem vet det kanske kommer en hälsofé och sprider lite "smalpuder" över mig så viktnedgången blir enkel...
Ja ni.. som ni märker var min dag som en saga!!
ja.. det är otroligt!!!
Det är ju så de flesta hoppas man hittar sakerna på... att det inte finns nån tvekan på om det är rätt eller inte..
Happy, happy, happy!!!
det kommer att klicka för dig också!!!!
Hur reagerade du????
Mycket nyfiken!!
agnesnille..
Dels för mig själv men även för en vän som ligger lite mer illa ute än mig...
Lite nyfiken på OM det funkar.. Det är ju läkemedelsbelagt...?
JAg skulle vilja gå till en läkare för att fråga om det, men vi har inte så bra läkare i denna stad....
Ju mer jag vet om det desto bättre! Då kan jag komma till läkaren mer beredd om man säger så..
Vad tror ni??
mia.Maria
tack!!!!
JAg tror inte på olika piller som det finns reklam för ute i reklamblad, men detta är ju receptbelaggt...
ska titta runt lite!!
Kul att allt funkar för dig!!!!
mia.MAria
men du har ju gått ner lite!!!!!
Kul med att din mamma hjälper lite med målsättning!!!!!
Ska kolla tråden!!! Kunde inte hitta den själv då BTs sökfunktion ännu inte funkar!!
Agnesnille:
Ja... då verkar ju sidan vara säker!!
För mig skulle det bara vara bra om blodtrycket höjdes LITE.. HAr nämligen lite för lågt.. Läkarna har inte gjort nåt åt det men bara nämnt den nångång!!
Tom når jag för några år sedan var slutkörd av olika anledningar så hade jag lågt..
Ska faktiskt kolla på¨detta seriöst och överväga med min blivade.. Det är dock lite dyrt.. över 1000kr..
Wooops, jajamen!!!!!
sorry!!!!!
poletten trillar ner!!!!
Inda:
nej vi väntar fortfarande... SKa ringa idag o fråga när den kommer!!
vill ju ha den nu!!!!
Halloj!!!
Nu har jag fatt min Orbitrek!!!!! Och dessutom tränat ett pass!!!!
Innan jag skriver hur den ar så måste jag ge ett stoort minus till kundtjänst på Tvins... Usel service.. de vet inte vad de sysslar med, så för er som överväger att köpa.. Lita inte på deras mail där de skriver att det skickats.... Jag fick lov att ringa 5 ggr och varje gång sa de att "Oj den har visst inte skickats.. gör det nu" Men icke.. Jag fick lov till sist att kräva fri frakt innan de tog sitt Ar&%?(le ur stolen och gjorde det! Då fick jag den dan efter.. dvs idag.. Stort minus!!!
MEN.. jag måste rekomendera den ändå!!! Speciellt för oss som har lite om tid eller barn!! Underbart att kunna gymma hemma och kunna göra det när som helst!
Beställ inte den här extra monitorn, för det följer med en som visar allt! Den är värd sina 1499kr, men att jämföra med gymmets 10000kr apparater.. nej! Men det finns nog ingen som gör det..
Den är faktiskt mer stabil än väntat!!!!!! Och lätt att sätta ihop! Trots mina skeptiska förväntningar så efter dag 1 får den 9/10 +. Anledningen att den av mig inte får 10 är att jag önskar att trampningen var inte så "rund" utan mer som skidor om ni fattar. Då bygger man inte lika mycket muskler tror jag, men nu får man bara strecha mer efter för att minska risken för det!
Hinner inte skriva nat mer nu, men kämpa på och jag hör av mig mer i kväll!!!!
Kram på er snyggingar!!!