Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
vi får hoppas att det är ett parilskämt ang guld och diamantpriserna :)
som sagt.. en fika i påskveckan ska jag nog kunna klämma in
jobbar dock långfredag och påskafton på kvällen..
yrvädret
Om diamant och guldpriset höjs idag måste jag ha en jäkla otur
Vi skulle bestämt ringar under veckan som var men det gick inte och vi ska åka på måndag istället...typiskt, typiskt!!!
Såg kappan du pratar om på Lindex - snygg!
Jo, kappan är jättesnygg!
Tyvärr verkar det stämma angående priserna. Vi beställde våra ringar på Nordstans guld och guldsmeden där sa att flera länder håller på att öka sina guldförråd och köper upp en massa guld. Det resulterar i att det blir dyrare, tyvärr
jag har en känsla av att den kappan du pratar om finns i vitt också..??
isf är den snygg :)
Nej inte i helvitt - den på Lindex är beige-gul-aktig på något sätt - jättesnygg. Det finns en på Kappahl också, den är i vitt däremot - fast den ser lite annorlunda ut. Den är också snygg, fast den satt som en hösäck på mig...
FamiljenLind - du har mail!
så, nu var ännu en kväll på jobbet avklarad :)
någon mer än jag och yrvädret som vill/kan fika i början på vecka 15??
det är veckan innan påsk va? isf vill ja gärna hänga me! kan dock inte tisdag- och torsdagkvällar. så det vore jättebra om vi kunde ta måndag eller onsdag?!
nä, det är påskveckan.. :)
Hej, tänkte bara säga att det låter lite märkligt att guld- och dimantpriset går upp fr o m ett visst datum, för mig veterligt är det med ädelmetaller/-stenar precis som med vilka andra råvaror som helst; dvs det styrs av tillgång och efterfrågan... (Om man roar sig med att läsa börssidorna i en dagstidning ser man att det finns ett dagspris på guld, precis som det gör på olja...) Men, det kan ju mycket väl vara så att de guldsmeder ni vänt er till har samma leverantör (vet att någon tidigare sagt härinne att t ex Hallbergs, Guldfynd och Albrekts guld - tror jag det var - ägs av en och samma koncern, och i så fall har de ju samma leverantör och samma priser)...