Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
håller med charleston, inte behöver du en brudklänning ;)
nä, men ärligt talat.. om vi ska vara seriösa en stund..
du skulle ju kunna köpa en enkla klänning om du vill spara pengar.. måste ju komma massa fint nu till studenter och allt som är :)
ja, alltså jag kan inte förstå hur föräldrarna klarar av att vara så starka!
så, nu har vi haft vårt vigselsamtal.. :)
Hur gick det? Vad pratade ni om? *nyfiken*
Blä, är hemma idag - fick migrän igår och hade megahuvudvärk när jag vaknade...
Tragiskt med den lille pojken. Att livet kan vara så grymt! Hoppas att lidandet inte blir alltför utdraget...
FamiljenLind
Vart tittade du på ringar någonstans? Rekommenderar Nordstans Guld annars, supertrevliga och serviceminded, och inte hiskeligt dyra.
Charleston
På vilken Steinbrenner&N var ni på tårtbuffé? Det låter gott, det skulle jag också vilja göra!
Yrvädret: Stackars dig...migrän är aldrig kul!! Själv har jag fått nackspärr :(
Sitter o väntar på att vi ska få buffé-kostnadsfösrlag från en restaurang...men det dröjer! De är sååå sega!
marro
vi pratade om hur vi ska lägga upp det hela..
det råkar inte vara kvibergs kantin du väntar på svar från?
Yrvädret, det var bakom g:a Sheraton, på Ö:a Larmgatan (www.steinbrenner-nyberg.se/) På vardagar har de soppa- eller pasta + tårtbuffé för 75:- (pasta är visst lite dyrare) och när vi var där i lördags kostade det 92:- för soppa + tårtbuffé. Då får man äta hur mycket man vill, och de flesta tårtor i deras vanliga sortiment finns alltså med. Varning för illamående bara...
Fick just mejl för min äldsta vän, och hon kommer inte... Jag är just nu JÄTTEBESVIKEN!!!!! :( (Fick inte ens någon förklaring, och det är nästan det allra värsta.) Så nu kommer 1 (en) av "mina" vänner. Jag har inget särskilt stort umgänge, så det var inte många från början och två andra har redan tackat nej för att de var dubbelbokade. Känns ap-trist!
Charleston
Nej, vad tråkigt! Jag förstår att du är besviken, en förklaring kan man ju iallafall få! Tycker att man borde prioritera nära vänners bröllop och det ska krävas extrema skäl för att inte kunna komma.
När var det ni skulle gifta er? *guldfiskminne*
ja, usch vad tråkig stil!
*krama om*
Tack!
Till Pingst - om precis två månader (3/6) vi hade satt sista OSA till i fredags. (hon mejlade för ca 1 månad sedan och tackade så mycket för inbjudan - och är en av dem som vetat längst av alla, så jag är rätt förvånad måste jag säga)
Det gör ju inte direkt saken bättre att jag stundtals dessutom "lidit" ganska mycket av min "ensamhet", dvs att jag inte har sådär jättemånga riktigt nära vänner. (Och möhippa är väl bara inte att tänka på... :( )
Sorry, vet att det låter jättegnälligt, men jag blev bara så besviken...