Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
Nope inte Kvibergs kantin, utan ett ställe i Vadstena som heter Mi Casa :) Ska gifta mig i Motala där både jag o m2b kommer ifrån. Synd på ett sätt för det finns så lite utbud av saker där..till skillnad från här i gbg...å andra sidan kostar ju allt lite mer här :)
vi är här för att du ska ha någon att gnälla av dig till! :)
fortsätt tills du inte orkar mer! :D
Charleston
Om jag får uttrycka mig hårt (känner ju inte din väninna) men med tanke att hon vetat om det så länge så tycker jag att det är dålig stil. Tycker inte att det finns speciellt många förklaringar som ursäktar det beteendet... Men det är min personliga åsikt.
Jag förstår exakt vad du menar med det där med att inte ha så många riktigt nära vänner.
Jag har två som står mig otroligt nära, varav den ena bor i Uppsala. Jag träffar ingen av dem så mycket som jag skulle vilja.
Jag tror nog att någon drar ihop en liten hippa, upp med hakan! Bara för att man inte har möjlighet att gå på bröllopet så finns det ju ingen anledning att missa möhippan
TACK! Det värmer med era tröstens ord... Jag ska ringa henne ikväll tänkte jag, bara för att få veta VARFÖR? Det känns så snopet... (Hon bor inte här i sta´n och vi hörs inte så ofta, men vi har alltid varit såpass tajt att vi kunnat ta upp tråden där vi slutade sist, även om det gått lång tid.) (Och hon gillar min blivande, så det är inte det) (Och hon lever inte direkt så att hon måste vända på varenda slant, så ekonomin borde inte vara något hinder heller vad jag kan se...) Ja, ja... Jag vet inte vad jag ska tro. Fortsättning följer...
vilka kommer på fika nästa vecka?
Princessdiamond
Yrvädret
Princess_edition
??
godmorgon tjejer :D
vad e ni alla så upptagna med eg?
jag gifter mig om 2,5 vecka och JAG har tid att sitta här :D
usch usch usch
imorgon ska vi flyga över till finland
flygdebut för min del.. (har jag säkert redan skrivit hundra gånger ;))
vill inte
vart hos eironora idag..
sista provningen innan hon syr ihop det *le*
och hon köpte min gamla kjol!
eller rättare sagt.. vi bytte rakt av mot det sista jag hade kvar att betala :D
såååååååååå skönt att va av med den kjolen asså! :)
Yrvädret,
Angående håret, det är iaf uppträtt på en lång rad så det är bara ett stycke. Vet inte vem jag ska anlita för att sy in det (har fått några tipps från min frisör som jag ska kontakta). Har bara ca pris ännu då jag ej har valt exakt vilket hår men det blir mellan 4000-5000:-. Får det om en vecka eller två.
Princess,
Ska tänka på dig extra mycket i morgon när du ska ut och flyga. KramiZ
tack minik
näe vet ni vad, det här går jag inte med på!
nu har jag varit hemmifrån i fem timmar och ingen har skrivit något!!
det kan jag inte tolerera!! :D