Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
Kikar på nätet. I natt kommer äntligen david hem igen, men han åker tyvärr på tidsag sedan. Han är i frankrike nu med jobbet. Det är hopplöst att ha en karl som reser... inte alls roligt. Han skall vara borta 4 vekor till nu fram till juni. Iaf som är inplanerade... jädra jobb
jissa om jag höll på att göra i byxan precis..
var inne och ändrade lite på vår sida här på BT
och när jag var färdig och läste igenom hela sidan så står det:
gifter sig:
om 9 dagar i bla bla kyrka osv
jag blev inte rädd för dagarna, bara att det stod ngt annat än vad jag va van vid :D
Glad Påsk tjejer!
Nu åker vi till Småland tiiiidigt imorgon bitti...puh...
Hoppas ni äter många ägg och mindre godis - kom ihåg att vi måste passa i klänningen på den stora dagen
Princess - kom ihåg att andas då och då när det blir för mycket
här händer inte mkt...
glad påsk lind!
men allvarligt
är ni bakfulla allihop redan?? :D
jaja, ska snart till jobbet
tjäna maaaaassor av pengar :)
Hej
Jag har varit ute i trädgården hela dagen. Rensat och planterat i mina rabatter.. älskar verkligen att greja. Höra fåglarna kvittra, barns skratta och har sol som lyser på mig.
Har du älvängens finast rensade rabatter mistänker jag =)
Glad påsk på er.
Jag åker till sommarstugan imorgon.
ahh..
va det inte 12 dagar sen nyss??
och vi har verkligen fullt upp nu..
måste få rag på monicas idag (ringde HELA dagen i torsdags utan att få svar)..måste ju avbeställa en tärnbukett..
sen jobbar jag ikväll..
imorgon e det väl lugnt hoppas jag
måndag jobbar jag
på tisdag ska vi sola, jag ska hämta kjolen, nu måste jag till banken för att fixa så jag får min lön
jävla attendo! å så va det ngt mer jag inte kommer på nu..
stress stress stress
Lugn, bara lugn. Stressar du kanske du bara gör ett halvdant jobb. Det kommer att gå bra princess! Vad gör väl det om något går lite snett, gifta blir ni ändå.
Det är det viktigaste ju.
Föresten, vi kommer nog att få vårt efternamn som vi ansökte om. Det har blivit godkännt hos PRV. Nu skall det bara kungöras i en månad också så att allmänheten kan få lov att överklaga.
Undra vilka typer som gör sådant?
Vågar inte skriva ut namnet ännu, ifall det finns någon elak typ här på BT som ser till att man inte får det.
Vi är nöjda iallfall och vi kan redan se namnet stå på vår brevlåda =)
så har då Tille fått somna in..
fy vad hemskt..
men vad skönt för honom..
:(
Hej! Nu är jag här igen! Har haft en hektisk påsk. Var nere i Lindome hos T:s syster på kalas och kom hem nu vid lunch - helt seg och halvbakis... Ja, ja man piggnar nog till så småningom.
Vårbrud - håller tummarna för att ingen kommer och klagar på namnet
Så tråkigt för Tilles familj - men på ett sätt var det nog riktigt skönt för Tille att slippa lida mer... Fast det är så grymt att ett litet barn ska behöva drabbas så hårt.