Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
Tanken på bröllopet är det enda som håller mig flytande. Den enda lilla glädje jag känner just nu.
Jag har försökt att hålla ut i ett halvår, med återkommande migrän och stressande arbete. Har försökt med massage, avslappning och träning, men ingenting hjälper. Jag är överarbetad, har ingen energi, har svårt att somna och är konstant trött. Ovanpå det kommer migränanfallen och suger ut den lilla energi jag har. Jag är slut! Jag har nått gränsen för vad jag klarar av. Antar att det är det här som kallas att gå in i väggen, eller nåt...
Har ingen aptit, men måste äta nåt...
du får väl gå ner i arbetstid, eller byta jobb..
jag vet, inte så enkelt.. men..
Ta en sjukvecka och försök vila dig. Det gjorde jag när jag kände som du för ett par månader sen. Det blev mycket bättre :). Har sett allt för många som blivit sjuka av för hög arbetsbelastning. Dom har gått och gått tills de har behövt sjukskriva sig på heltid i flera år. Låt inte det gå så långt. Ta en paus!!!!
Jaha, då var man då officiellt sjukskriven i två veckor... Sunk...
JeckaH
Tyvärr har det inte hjälpt att bara vara hemma i en vecka - har precis haft lov, och i princip bara mått sämre och sämre ändå. I tisdags brast allt. Har hållt uppe allt för länge tydligen. Enligt läkaren är jag påväg in i en allvarlig depression. Och det är något jag aldrig trott att JAG skulle kunna få. Men å andra sidan har jag inte känt igen mig själv sedan mitten av i höstas. Men inte lyssnade jag på några varningssignaler då inte - utan jag har kämpat på så himla duktigt... Blääää....
vet inte om du läser här längre lindha
men lycka till iaf!
jaha, då va det dan före dan ;)
Princessdiamond ni gifter er imorgon
Är här inne och "smygläser allt" men skriva är jag sämre på
Ville önska lycka till iallefall och ha en heeeeeeeelt otroligt underbar dag. Ta vara på den.
Princessdiamond
Lycka till imorgon! Lova att studsa in här så snart du kan efteråt och berätta hur det var!!
Lyckokramar!!
självklart är jag här inne så fort som möjligt efteråt ;)
tack alla