Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
Hej! tänkte kolla lite om ni kör några fikakvällar? Känner mig rättså ensammast i hela världen för tillfället, kommer att bli en ung brud i höst (blott 22 år gammal), vilket gör att jag inte har så många vänner att fråga om råd (eftersom de är långt från gifta ännu...)
Skulle vara jätteskönt att kunna bolla ideér med andra!
självklart har vi fikor där du gärna får komma med :)
Läggs det ut här i tråden när det är dags för sammankomster då?
Hej Princess - drottningen av E-handel, tänkte bara fråga dig hur det funkar med PayPal?!? (Hittade en engelsk site där man kunde använda det, och det känns lite tryggare än bara lämnar ut Visakorts-numret, det är ju så mycket med skimming och sån´t nuförtiden...) OM du har tid och svara - om nerverna fortfarande finns på insidan av huden ;) skulle jag bli jätteglad! har fattat det som att man registerar sig som nån´ slags PayPal medlem en gång för alla och kopplar ett specifikt kort/kontomunner till det?!? Upplys mig oh du visa Princessa! :)
hehe :D
jadu.. du verkar ha greppat det hela på egen hand :)
mig veterligen är det precis så man gör.. *le*
fråga på om det blir problem under tiden :)
Rebekah
visst skriver vi ut det här :)
det är bara att vara aktiv så kan du inte missa det ;)
Rebekah
Hej och välkommen!
Jo vi sysslar me fikor här också
Det kommer upp titt som tätt, senast hade vi en förra veckan, så det dröjer nog ett par veckor till nästa. Håll ögonen öppna - eller varför inte dra igång en själv härinne
Låter hur bra som helst! Ni kanske redan har svarat på detta tidigare i tråden men när är det ni kommer att gifta er? Mitt datum är satt till 26/8... så det är inte så långt kvar *ryyys*
jag gifter mig på lördag..
*mera ryyys*
Vårt datum är 22 juli - närmar sig med stormsteg!