Inlägg från: Midsommardagsbruden |Visa alla inlägg
  • Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Miss Sophie

Piggare nu?

• Midsommardagsbruden

Jättekul! Åhhh vá avis jag är på alla som kan spela gitarr!!!

• Midsommardagsbruden

Låter stämminingsfullt! Tårarna kommer bara jag läser raderna, För kärlekens skull!!! Den hade ju vi som solosång, snyft! Såååå vacker!

• Midsommardagsbruden

Miss sophie

Kul med näsan
    Trist att du inte hört från min fotovän

Ska försöka nå henne själv, men hon är en sån person som kan vara osynlig i rätt långa perioder ibland...

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Fullt upp hela dan...

Mycket på jobbet (alltid på fredagar) och inför fettisdagen ringde det in beställningar hela tiden.

Hantverkare och saker som ska fixas med köket. Badhuset i över tre timmar med sonen. OS-hockey på TV. Idag ska Melwin åka Kromholmsloppet, en skidtävling för barn upp till 10år. Det är tredje året han är med!!!

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Hallå?! Vart är du idag??

• Midsommardagsbruden

Aha! Vem/Vilka höll du tummarna för idag då? Tyckte överhuvudtaget att dagens delfinal var sämre än den första!

• Midsommardagsbruden

Jo med startnummer 13 så värmde han upp med två varv innan startskottet. Sen gick det undan vill jag lova. Det var över 100 barn med. Alla fich nummerlappar, varm saft, diplom, pris och ett Happy Meal. En klar och solig dag men det blåste kallt!

• Midsommardagsbruden

Ja kanske en ny Björn Lind!!!

Köket kommer troligen torsdag och vi kör hårt med mpnteringen på från lördagmorgon. vi har fixat med el, fläkt, vatten och lite planering för ny färg på väggar och tak! Mycket ska stämma!

• Midsommardagsbruden

Jisses vilken OS-dag!!!

Man blir bara så lycklig!

Läget med sanasol idag då?

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3