Inlägg från: Midsommardagsbruden |Visa alla inlägg
  • Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Melle vaknade före 06 men maken gick upp vid 07 så jag fick sova till 09 och vaknade av en kaffe-doft! Mums!

Sen har vi varit på en underbar skogspromenad till ett ställe som heter Fällestugan. Där serverar frilufsfrämjandet en massa gott fika. Vi valde nygräddade våfflor men hjortronsylt och vispgrädde. Njöt i solen och drack kaffe. Solen tog till och med på kinderna. Så härligt det kan vara. Vi brukar ta oss dit ett antal gånger per vinter men det var premiär idag!

• Midsommardagsbruden

Javisst, men man måste ta chansen när det är väder. Hade sån ångest om vi skulle ta skogstur eller åka slalom, emn fällestugan är ju bara öppen på söndagar så valet blev lätt!

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Vi sa just det idag! För många är dessa månader under året bara en transportsträcka, medan folk som vi som gillar frisk luft, uteliv och vintersporter bara njuter. Vi älskar denna årstid!!!

• Midsommardagsbruden

Miss Sophie

hihi, det var inte min mening, men förstår att du blir nostalgisk!!!

• Midsommardagsbruden

Hej mitt vinterland, nu é jag här...

Ja, vi njuter så länge det varar, snart nog blir det snö och slask!!!

• Midsommardagsbruden

Jag måste skratta! Du är så himla snabb att svara!!!

• Midsommardagsbruden

Svarar här angående kuvertpriset!

Javisst det är nog ett rät bra pris, men jag ser också vad mycket vi själva kunde spara in med tanke på vårt avtal. Men sånt är livet.

Lägger själv stor vikt på att brudparet och deras anhöriga ska slippa slita ut sig själva denna dag. Det är värt att betala lite extra för att för att bara sitta ner och koppla av och se söt ut

Sen kan man ju skatta sig lycklig att man inte bor tex i Stockholm där priserna är helt hutlösa i samma sammanhang!!!

• Midsommardagsbruden

Hej igen, det blev ett badhusbesök under eftermiddagen, härligt härligt!

Via vänner i Stockholm har jag hört en summa på det dubbla och lite mer ändå, beror väl på vart det med, men du har rätt. Har ni egen tillgång tillrestaurangen och allt med vad som ingår så är priset nog bra!

• Midsommardagsbruden

Hur som helst är menyn mycket genomtänkt och ser väldigt gooood ut!!!

• Midsommardagsbruden

Ska bli spännande att höra efter provsmakningen vad ni tyckte!!!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3