• Sanasol

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Hihi, när du skrev så sov jag faktiskt.

Vi höll på och donade och lagade mat länge igår, blev revbenspjäll, klyftpotatis och en salsa till det. Spännande med spjällen, de skulle först kokas och sedan på med en glaze och in i ugnen, tog 2 timmar, men det blev gudomligt gott!! :D:D

Idag ska vi tvätta, och ta en promenad i det underbara vädret! Har ni också solsken och blå himmel?

• Sanasol

Usch, vad trist! Hoppas det ine kommer hit, vi kom just in efter en promenad! :D Vill ju ha såhär fint nu ju!!! :D:D:D

Sitter och kollar köksbord och stolar på nätet, vi ska nog köpa ett större tills vi flyttar! :D Köket är så stort och vårt bord är jättelitet, och rätt gammalt.

• Sanasol

Hihi, man får väl se vad det blir, det mesta av besparingarna går åt till ringarna nu innan sommaren. Sen blir det att börja om med sparandet, men det ska nog ordna sig.

Vi får se om vi får råd, annars tänkte vi att man kan önska presentkort på EM t ex i bröllopspresent. :)

• Sanasol

Man får försöka tänka till, dock inte lätt när man är ivrig som båda vi är! Man vill så gärna ha allt med en gång, bröllop, nya möbler, bebis, ny bil... haha, helst allt på en gång!! :D:D:D Men det går ju inte så det blir nog i ungefär den ordningen jag skrev det!

Vad har ni mer gjort idag då?

• Sanasol

Härligt med spinning, tänkte köra ett pass i morrn! :D

• Sanasol

Jajjemän! Sen tycker jag att det är så himla roligt också, fast jag har inte vågat mig på de riktigt tuffa passen ännu, utan kör de som är 45 min. Finns ju upp till 75 minuter där jag tränar, asjobbigt, men roligt... men vill ha lite bättre kondis innan dess... :)

• Sanasol

Brukade jag också göra, men vill klara dessa utan att ramla av först ;) Hihi, men det ska nog gå snart... :) Det är oftast roligare på de lite tuffare passen! :)

• Sanasol

Har tränat hårt nu vill jag lova, jobbigt som attan, men kul! Så nu återstår bara att läsa igenom en avhandling inför morgondagen! :D

• Sanasol

Jo, några få har jag... men de spritter rätt bra när solen kikar fram!

Puh, suttit på skolan med grupparbete hela dagen, ska nu läsa en bok till i morgon, seminarium, puh! och spinning i morrn med!! :D:D:D:D

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3