• Sanasol

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Vilken underbar film! :):):)

• Sanasol

Ja,det var härligt, hoppas att jag hittat nåt bra att kika på ikväll med... :)

• Sanasol

Usch, stackars dig! Här är jag sliten, men har ingen feber längre. Men allt är bättre än magsjukan... :(

• Sanasol

Såååklart! Är grupparbete tisdag och onsdag här för hela slanten, hoppas att det släpper helt i halsen så kan jag gå på mitt spinningpass på onsdag. Kör måndag onsdag ocg fredag annars... :):)

• Sanasol

Hihi, japp! Är ledig hela påsken från skärtorsdag, ska hämta ut min tenta då, spännande!! Hihi, sen måste man ju hinna iväg till blåkulla också :D

• Sanasol

Det snöar idag, inbjuder inte direkt till vårkänslor...hihi, men jag hoppas på fågelsång och solsken snart, skönt när det börjat vara ljust länge nu iaf tycker jag... hos er då??

• Sanasol

Hihi, vad häärligt! :D Men snart, snart är sommaren här! Dags för flytt och allt då med, ska bli roligt... man längtar såå mycket nu när man fått lägenheten!! Däremot så får man ju lust att köpa lite nya möbler, men det skulel nog döda bröllopskassan totalt, så det får vänta tror jag...

• Sanasol

Hallå! Sitter på skolan, massa att göra med grupparbete och annat nu innan påsk... men från i morgon är jag leeedig! Ska bli oerhört skönt!!! :D:D:D

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3