• Sanasol

Midsommardagsbrudens bröllop 3

JÄÄÄÄDRAR vad avis man blir... både på köket och sonen ;) Skitsnyggt blev det ju och himlans söt påskkärring var han!! :D:D:D:D

Ojoj, vilket kök ni har, sååå fint! Vill också ha hus... nuuuuu!!

• Sanasol

Hihi, så du är dagens vinnare?? :D:D:D

• Sanasol

Nej, han är ledig!! Så skönt...

Vi har haft mamma, pappa och mina bröder på middag ikväll, var jättetrevligt, nu myser vi framför teven, och snart är det dags för sängen!! :D:D

• Sanasol

HALLÅ!!

Jo, det är bara bra! Fått mail från smeden som ska göra mina ringar, han ska skicka en modell av ringarna i silver med syntetiska stenar i veckan så jag får se hur det kommer se ut, då har jag möjlighet att göra ändringar innan han gör de riktiga också! :D Känns sååå spännande!

Härligt med massa bad, här har det varit fruktansvärt tråkigt väder :( Men, men... vi har haft en mysig och bra helg ändå! :D Har lov hela veckan, men ska försöka fixa massa till skolan, så det är nog fullt upp!! :)

Vad händer hos er?

• Sanasol

Åååå, vad härligt!! :D:D

• Sanasol

Hihi, japp! Snabb som tusan idag ju!!! :D:D:D

• Sanasol

sol? Nä, grådass... är så jädra less nu! Snöade när jag gick hem från universitetet idag, vad tusan? det ska ju vara vår??

• Sanasol

:D:D Borde plugga, men jag ahr tid på mig så jag surfar lite bröllop under tiden... hihi... är ju mycket roligare! :)

Längtar mest till sommaren nu, vill ha solsken och gräs och gröna blad på alla björkarna här!! Sen är det ju dags för flytten också, längtar såå mycket! :)

• Sanasol

Första juli blir det! :) Känns så spännande, man vill ju bara flytta nu när man vet att det är på gång! :)

Hur trivs ni med det nya köket nu då? Visade bilderna jag fick för mannen, såå snyggt ju! Vi är ju dessutom köksfixerade... hihi

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3