• Glam

Las Vegas

vittguld:
    Kommer ej exakt ihåg priserna i huvet, men jag vet att hela resan(shopping, bröllopet, mat,hotell, hyrabil osv osv)gick på ca 80.000:-
    Dricks ska man ge i stort sett till allt, helt sjukt egentligen men sant.
    Jag var verkligen så nöjd med vigselceremonin dtevar väldigt vackert o otroligt glamouröst, vigselförättaren var otroligt trevlig likaså limousinchauffören som fick hjälpa mig o andas eftersom jag var nära o svimma hehe.. Personalen på a special meory chapel var supergulliga :) Tyckte bra om allting. Vi har våran vigsel på både dvd o vhs.
    Min upplevelse var bara bra :)
    Vart skulle ni bo?

• Glam

stina27:
    Kapeller finns det gott om i vegas men jag tänkte mest på att det är ju SÅ mycket folk som gifter sig där varje dag 24h o dygnet att det kanske vore bra att ni har ett bokat så ni slipper hålla på o leta fram o tillbaka.. de flesta kapeller ligger i downtown. Mellan stippen o downtown ska man passa sig, vi vart varnade att ABSOLUT inte gå där eftersom det är ett farligt område(folk blir rånade osvosv).. inte ens invånarna själva går där, därför ska ni alltid ta taxi till själva downtown. Men själva strippen är säker mitt på dan o natten så där är det ingen fara, säkertheten just på strippen är otroligt hög eftersom det är mycket pengar o kändisar där.
    Japp det var kö till o gifta sig, var säkert 6brudar som skulle gifta sig efter mig.. hehe.. samma när man hämtar marriage licens det tog en evighet, vi köade säkert en timma så var där i god tid.
    Man ger dricks i stort sett överallt, o till alla som passar upp en, det är så i USA, eftersom vi frågade receptionisten på vårat hotell att vi tycker att det är konstigt.
    När vi var där så var det runt 20-25'C på dan o på kvällarna vart det kallare.. ca 10-15grader, det låter jättelite med 10-15grader men saken är den att klimatet där är ju inte som här hemma, jag hade sandaler på mig dygnet runt.. det hade alla där.
    vilket datum åker ni? Gud va kuuuul, vill också!!!!
    Du får visa bilder sen :)

• Glam

vittguld:
    det var en kille som bokade åt oss, en svensk kille som bor i las vegas så han bokade allt till oss..
    Du kanske får ringa io boka.. hm..va konstigt att det inte funkar o boka online??

• Glam

stina27:
    ÅHHH... va kuuul..*avis*
    När åker ni? hur ser resvägen ut?
    Vi åkte först till danmark-chicago-las vegas...

• Glam

stina27:
    Jag menae vilken tid åker ni? hehe

• Glam

stina27:
    va kul.. vill också !!!
    USA var verkligen ett land i min smak :)
    Vi håller på sparar en slant för o åka iväg igen :)

Linda S:
    Va kul, det är verkligen en upplevelse o gifta sig där :) Gud va kul :)

• Glam

stina27:
    Lycka till o ha en MYCKET trevlig resa :)

Linda S:
    det var en kille som bokade åt oss, kapell alltså, jag rekommenderar att ni bokar ett kapell för som sagt det är otrligt populärt o gifta sig där, när vi gifte oss var det kö.. tänkte bara eftersom ni har ett datum ni vill gifta er på så därför kanske vore d bra o boka in sig på ett kapell så man vet att man har en "plats" + att det kapellerna ligger en bit bort från strippen, inget ni kommer o kunna gå till fots till. O dessutom innan kapellerna så är det otroligt farligt område som alla avrådde oss att INTE gå där, invånarna själva går inte där.. har skrivit mer om det o du klickar tillbaka o läser lite :)
    Har du köpt en bröllopsklänning?
    Vi hade en underbar resa förutom att hemresan var en riktig MARDRÖM!!!!!

A special memory rekommenderas från mig o mannen :D

• Glam

Tjohoo :)
    Är det nån av er tjejer som har åkt än?
    Lycka till ni som ska gifta er :)

• Glam

Linda S:
    Åh ni har bokat hotell, va skoj :)När var det ni skulle åka?

• Glam

TooBe:
    Va kul, det är kul o fixa o dona precis innan man åker.. vad blev det för brudklänning?
    Ni får ta kort o lägga upp sen :)

• Glam

TooBe:
    Åhhh.. Lycka till med allting nu o njut av semestern o varandra :)

• Glam

TooBe:
    grattis grattis :) gud va kuuul :)
    Du får berätta allt sen när ni e hemma :)

Willow&jessisphere:
    Välkomna :)

• Glam

TooBe:
    Välkommen tillbaka!!!
    Gick hemresan bra? Ingen krångel som vi hade när vi åkte hem.. det var en riktig mardröm må ja säga!!
    Jag kan inte se bilderna även fast jag skriver bröllop.. hm.. vill ju seee!!!

pradagirl:
    Hej o välkommen :)

Svar på tråden Las Vegas