stina27:
Kapeller finns det gott om i vegas men jag tänkte mest på att det är ju SÅ mycket folk som gifter sig där varje dag 24h o dygnet att det kanske vore bra att ni har ett bokat så ni slipper hålla på o leta fram o tillbaka.. de flesta kapeller ligger i downtown. Mellan stippen o downtown ska man passa sig, vi vart varnade att ABSOLUT inte gå där eftersom det är ett farligt område(folk blir rånade osvosv).. inte ens invånarna själva går där, därför ska ni alltid ta taxi till själva downtown. Men själva strippen är säker mitt på dan o natten så där är det ingen fara, säkertheten just på strippen är otroligt hög eftersom det är mycket pengar o kändisar där.
Japp det var kö till o gifta sig, var säkert 6brudar som skulle gifta sig efter mig.. hehe.. samma när man hämtar marriage licens det tog en evighet, vi köade säkert en timma så var där i god tid.
Man ger dricks i stort sett överallt, o till alla som passar upp en, det är så i USA, eftersom vi frågade receptionisten på vårat hotell att vi tycker att det är konstigt.
När vi var där så var det runt 20-25'C på dan o på kvällarna vart det kallare.. ca 10-15grader, det låter jättelite med 10-15grader men saken är den att klimatet där är ju inte som här hemma, jag hade sandaler på mig dygnet runt.. det hade alla där.
vilket datum åker ni? Gud va kuuuul, vill också!!!!
Du får visa bilder sen :)