• Min-Ah

Övernaturliga händelser...

Inda!

Din syster tycker förmodligen det är svårt att förklara...
    Kanske vet hon inte ens allt själv...
    Var så "rörigt" och totalt "kaos" i hennes själ då för så länge sedan att hon såg det som enda vägen att...ja...

Nej, inget går ju att "ändra" på eller så.
    Saker och ting blev ju tyvärr som de blev...
    Huvudsaken är ju , som du säger, att hon ju i alla fall mår bra där hon är nu!

Bra att du ändå lyckats "gå vidare" så pass nu att du kan känna dig lugn och trygg!
    Måste ha varit väldigt svårt för dig och jag tycker du har varit mycket stark!

• Min-Ah

Beachy!

Först och främst! - Grattis till ert fina bröllop! Låter mycket vackert och romantiskt!

Beklagar verkligen din fars död!
    Så tråkigt!
    Det är viktigt att ge sig riktigt tid att sörja!

Det som hände under vigseln var ju säkert din fars sätt att visa att han fanns där på er stora dag!
    Så otroligt vackert! Blir rörd då jag läser det!!

Slump, nej, det tror ju inte jag heller!
    Och det viktigaste är ju ändå (trots vad alla andra tror eller säger) att DU vet och känner att det var din far!!

• Min-Ah

BlueTopaz!

Nej, du kan ju ha rätt i att det kanske inte skulle vara riktigt "sjysst" att "lura pengar av folk" hur som helst!!

Är ju lite småläskigt och skrämmande med sådant man inte vet så mycket om...

Men kanske kan du ju ha "nytta av" din "förmåga" på något annat, mer sunt, sätt...

Om man ju nu kallar det för "Gud" eller något annat...
    Svårt att definiera!
    Jag brukar mera kalla det "det goda" eller något i den stilen!

Religioner oavsett vilka eller var i världen så har de ju liknande element i sig - just tron på något "högre" och "gott"!
    Sedan benämns detta med olika "namn" och så. Allt från "Gud", "Allah", "Jehovah"...Plus en massa andra "gudanamn" eller så...

Jag kan också känna en otrolig "värme- och trygghetskänsla" i själen och hela kroppen när jag "talar till" och/eller anförtror mig/"ber" till detta "Goda"!

Har många gånger i livet bett om "vägledning och hjälp" när jag haft mina svåra stunder!
    Och alltid har saker och ting löst sig och jag kommit till bättre insikt om tillvaron!

Så något "Gott" måste det ju ändå finnas, någonstans "där ute"!!

• Min-Ah

L+J!

Verkar ju som om du har en stark "förmåga" att drömma sant, ja!
    Du fick ju rätt i både detta med din kille och Paris och med matchen!!
    Det finns mycket underligt som vi inte begriper oss på!

Vi får ju hoppas du inte drömmer om något hemskt, bara!

• Min-Ah

Dags att sova nu!
    Jobbedag i morgon!

Får se om man kanske drömmer något spännande i natt eller så! (Fast jag brukar ju sällan minnas mina drömmar! ) Bara ibland om jag t.ex. vaknar av dem!

• Min-Ah

Lanzara!

Ojojoj, vilken änglavakt ni hade alla i bilen!!
    Allt alla klarade sig är ju verkligen ett mirakel!
    Så glad för er skull!
    Och det är ju tur, för annars hade du ju kanske inte kunnat "hålla till" här på BT!

Jag tror inte att det var "slumpen" bara att din farmor vaknade och "kände detta på sig" utan att hon tillsammans med era skyddsänglar medverkade till att ni alla klarade er levande ur det!

Detta är vad jag tror i alla fall!

• Min-Ah

Fröken Malm!

Ja, du... Svårt att säga vad det ni upplevde under ert arbetspass berodde på...
    Lite läskigt är det!

Och jag förstår ju att du blev så skrämd av att vakna på dessa "bisarra" tider...
    men som tur är så finns ju inte tiden 6.66 i alla fall!!

• Min-Ah

Bra att få veta det här om "sömnparalys".
    Jag har hört talas om det, men visste inte att det benämndes så.

Intressant! Skall kolla på internet om det.

• Min-Ah

sabina_b!

Skall läsa upppsatsen! Verkar mycket intressant!

• Min-Ah

jennyolars!

Usch, vad ledsamt med din pappa!
    Beklagar verklign detta!

Jag känner inte till någon (ännu! Jag söker också )...
    Men GithKat har skrivit i denna tråd tidigare att hennes mor gått till ett medium i Sölvesborgstrakten eller någonstans där i närheten...

GithKat!
    Kanske du kan hjälpa jennyolars?!

Även jag är nyfiken på din mors medium.

Svar på tråden Övernaturliga händelser...