• Lanzara

Anna, bröllopsbilder på www.sahlholm.se/foton/index.html SÖKES!!!

Jag har ett litet problem. Har hittat en UNDERBAR klänning, men vet desvärre inget om den... Mera än hur den ser ut...

Så, om du ANNA är här ännu skulle jag bli väldigt glad om du skrev lite info, eller någon annan som vet var man kan få tag på den osv...

TACK PÅ FÖRHAND!!!

• Svar på tråden Anna, bröllopsbilder på www.sahlholm.se/foton/index.html SÖKES!!!
  • Dalabrud-07

Bröllopet står 070707

• Angel_87

Lanzara

den var jättefin....har tittat på en sån typ av klänning också...

jag har nog tänkt att ha håret uppsatt i en "boll" med en slöja och tiara.. buketten skall innehålla lijor och lila rosor m.m...själv??

• Angel_87

Dalabrud-07

hur har du planerat din dag?...lokal,klänning osv...

• Lanzara

Dalabrud: Lugn, vi är ute ÄNNU MER i tid

Angel_87: Kolla in denna länk för frisyrtips (om du inte redan har gjort det) :
    images.google.fi/imgres&imgrefurl=www.brollopstorget.se/Annonser/%3Fdetails%3D12584%26PHPSESSID%3D&h=314&w=346&sz=21&tbnid=E6_fo2W_E5IJ:&tbnh=105&tbnw=116&hl=sv&start=7&prev=/images%3Fq%3D%2Bsite:www.brollopstorget.se%2Bbrudkl%25C3%25A4nningar%26svnum%3D10%26hl%3Dsv%26lr%3D

Ysch vad långt!

Jag vet ännu inte hur jag vill ha håret, antingen i en elegant bollfrisyr, eller så utsläppt, lockigt och bara en liten uppsättning. Fint med slöja, men jag vill inte att den ska skymma frisyren (men man kan ju ha den på olika sätt.)

Jag älskar blommor, så många olika oxå...
    Men har nu fastnat för vinröda kallor. Något mer vet jag inte, orkide´r vore inte heller helt fel!!!

Har ni berättat åt ngn datumet för den stora dagen ännu??!

• Lanzara

Nejdå, det ville inte!

Men kolla under "Skönhet & hår" och rubriken "Snälla behöver frisyrtips...!"

• Angel_87

nja..några stycken...
    jag tror att våra bröllop kommer att bli en succe med all den planering vi utför...
    ska lägga mig nu...
    du kan adda mig på msn om du vill babygirl_9998@hotmail.com
    sov gott

• Lanzara

De ska jag göra... Jag måste också lägga mej!!! (klockan är ju kvart före 1 i Finland...) men jag har sportlov!!!

GONATT!!

• Maira

Hej,

tråden verkar ju klara sig ganska bra utan mig... Fortsätter skriva i den andra tråden som faktiskt handlar om min klänning.
    Kram!

• Bröllopstokiig

Maira: Ja, men det var ju DEJ jag sökte...Sålänge vi väntade började vi diskuttera annat, dessutom puffar det ju då = större chans att du skulle få syn på det!

Men nu är du funnen, och det är bra!!!

Svar på tråden Anna, bröllopsbilder på www.sahlholm.se/foton/index.html SÖKES!!!