• MrsGlantz

Vad händer efter bröllopet!!

Hej alla!!
    Jag är lite nyfiken på er som redan har gift sig där ute! Man lägger ju så mycket energi, tankar, känslor och engagemang i planeringen innan bröllopet!
    Det jag är nyfiken på är hur det har varit sedan efter själva bröllopet när allt har lagt sig. Kan tänka mig att det blir lite antiklimax. Äntligen har man fått den man älskar, men ändå ganska tomt på ett sätt om ni förstår vad jag menar. Hoppas det inte låter konstigt detta inlägg :D !!

• Svar på tråden Vad händer efter bröllopet!!
  • hälsingebrud -06

IVF= konstgjord befruktning

• Fru Cinderella

Vi flyttar till gbg efter bröllopet för o plugga tillsammans.. o sen tillbaka till linköping för o shoppa hus o skaffa lite springande fötter :)

• lill

aha, tack. Hade ingen aning...

• Hej baberiba

lill

IVF har vi gjort tre ggr och det gick inget bra....:( tyvärr...:( men nu ska vi adoptera en liten från Kina..:D

• Hej baberiba

lill

Men jag håller tummarna hårt för ER ! blir så glad när jag hör att det går bra med IVF..:)

• lill

nu blev det lite fel, jag frågade vad det var, det är hälsingebrud som ska börja, men tack för era uppmuntrande ord!

Cheerfull; Kina är ett underbart land! All lycka till er och er lilla.

• Hej baberiba

lill

Oj då :o sorry...;) hade lite för bråttom där...:D

Har du varit i Kina?

Tack !

• lill

Jupp, vi kom hem i mitten av mars, varit där i två veckor o åkt runt med teamresor, helt underbart. Rekomenderas!

• Sanasol

Vi kommer börja jobba på en bebis så snart efter bröllopet som jag fått ett ordentligt jobb! Kommer plugga fram till bröllopet.

• Hej baberiba

lill

Men vi ska resa till Peking först och vara där ett par dagar innan vi reser vidare till den provins där vår lille finns..sen är det att vara me barnet i provinsen och sen tillbaka till Peking de sista dagarna..

Har ni varit i Peking?

Ska vi maila istället så vi inte snor denna tråd?

Min mail: johcec@hotmail.com

Svar på tråden Vad händer efter bröllopet!!