• MrsGlantz

Vad händer efter bröllopet!!

Hej alla!!
    Jag är lite nyfiken på er som redan har gift sig där ute! Man lägger ju så mycket energi, tankar, känslor och engagemang i planeringen innan bröllopet!
    Det jag är nyfiken på är hur det har varit sedan efter själva bröllopet när allt har lagt sig. Kan tänka mig att det blir lite antiklimax. Äntligen har man fått den man älskar, men ändå ganska tomt på ett sätt om ni förstår vad jag menar. Hoppas det inte låter konstigt detta inlägg :D !!

• Svar på tråden Vad händer efter bröllopet!!
  • Hej baberiba

lill

Hemma har jag msn, men har tyvärr modem men de gånger jag är ute på nätet så har jag chatten på..:D

Får inte ha chatten msn här på jobbet..hmmm..undrar varför...hahaha För att alla skulle chatta då kanske...:D

Mailar du mig då? så jag får din mail så jag kan lägga in dig på msn...

• lill

kan terrorisera dig med bilder o så, fniss...

• Hej baberiba

lill

jag har mailat dig från min jobbmail + att jag har lagt in dig på msn...:D

• bc.svensk

Vi gifte oss i lördags och håller på att renovera en toa och när den är klar ska det börjas med köket,så vi har lite fullt upp för att tänka på annat...
    Men husr som haver..efter bröllopet ,så kändes det precis som du skrivit...: "lite tomt"på något vis..Alla åkte hem och dagen efter var det som vanligt(förutom att vi hade huset fullt med folk)Men det var inte längra någon planering tillsammans sena kvällar osv..
    Tur vi har mycke gemensamt,så vi överlever..Annars hade de inte varit någon vits att gifta sej

• Felice

Efter bröllopet så skaffar man barn.

• bc.svensk

Felice
    Det beror på det
    Vi har tre och den minsta är 3,så vi var inte såååå sugna ännu
    Men vem vet,en dag kanske??

• Felice

Jag var ironisk.
    Det går ju inte att generalisera i den här frågan.

• bc.svensk

Felice
    Jo jag förstod att du var ironisk...Men många säger ju också att efter bröllop kommer barn..Men du vet,jag var en sån där med tre ungar som var oskuld ialla fall...Var dom nu kan kommit ifrån,men tre har jag

• lill

man börjar göra tackkort, stööön, som man hurtfriskt bestämt att göra själv...

Svar på tråden Vad händer efter bröllopet!!