Glamour, mon amour!
Ni har så rätt så - jag ska sluta bry mig om syrrans konstigheter och istället glädja mig över att alla andra är så otroligt glada för vår skull. Och detsamma gäller mig själv - blir alldeles varm och lycklig bara jag tänker på att jag ska gifta mig med denne härlige man. Tänk att vi överhuvudtaget hittade varandra!
Lapinette: Inte heller jag är någon större pynt-fan men jag ska se om jag kan hitta något roligt påskhantverk... Och så massor av tulpaner förstås. Ääääälskar tulpaner, ruinerar mig på dem! Men de får absolut inte vara rosa - det fixar jag inte. Just nu så lyser hela vardagsrummet upp av en stor vas fylld med olika sorters tulpaner som alla går i diverse eldiga nyanser. Ögongodis!
Att sitta hemma själv och såsa kan verkligen vara urskönt! Känner igen mig i dig Lapinette - har också behov av ensamhet ibland, av tystnad. Jag laddar batterierna då och sen är det full fart igen!
Gemma: Hur ser lägenheten som ni KANSKE ska hyra, ut? Är så nyfiken - älskar hemindredning och skulle kunna ha hur många bostäder som helst bara för att få göra i ordning dem.
Kram på er och trevlig helg!