• Johanna85

Oj vad tomt det är!

I morgon är det fem veckor sen vi gifte oss (11/2). Tiden har gått jättefort men det känns ändå som om det var flera år sen vi gifte oss... En konstig känsla som inte riktigt går att förklara. I vilket fall som helst så saknar jag bröllopsplaneringen och själva bröllopet något enormt! Visst jag är jätteglad över att vara gift och det var en av de roligaste dagarna i mitt liv... MEN det är över! Det känns jättetråkigt. Tittar på bilder från bröllopet varje dag, får en sån enorm lyckokänsla samtidigt som det finns en liten röst i huvudet som säger "det är över"...

Vet inte vart jag vill komma med mitt inlägg. Blev lite rörigt. Ville kanske bara försöka sätta ord på vad jag känner.

Kom ihåg att ta vara på dagen!

Kram fru S

• Svar på tråden Oj vad tomt det är!
  • Johanna85

Sanasol

Vad kul! Vilka ringar blev det? *nyfiken* Får ta och dregla över andras bröllop istället... ; - )

• Sanasol

Johanna 85

Dessa blir det:
    beta.familjeliv.se/krypin/sanasol/gallery/phpwadiem.jpg
    Fast med 0,20ct princess i mitten, totalt är ringen på 0,52 ct TW/VVS :) Platina rätt igenom. Känns toppen! :D

Japp, man får nog göra det när ens egna är över, man lär ju behöva lite "avgiftningsperiod" :D:D

• Johanna85

Sanasol

WOW!!! Vilken ring! Inte ett dugg avundsjuk! Visst har han bra pris på platina? Min mans ring är i platina.

• Sanasol

Ja, skitbra pris måste jag säga! Nog för att det blev dyrare än vår budget på ringarna var från början, men det är det värt när jag KAN använda dem varje dag! :) Hihi, din ring är ju jättefin den med!! :D:D

• Johanna85

Tack! Jag älskar den! Tittar på den flera gånger om dagen, den glittrar så fint i solen! Gillar verkligen princesslipade diamanter!

• Sanasol

Hihi, ja det är fint! Därför jag valde det till min mittensten! :D Tror det blir underbart! Dessvärre är det ju ett jack i förlovningsringen där vigselringen ska in, men Lennart skulle göra en hel ring så skickar jag ner den innan bröllopet så ordnar han gluggen som ska vara där... behöver bara betala frakten, skitbra service verkligen! :D:D

Puh, fick grubbla ett tag på gravyr, får ju inte plats så mycket i vigselringen precis! :D Men det blev bra tillslut! :):)

• Johanna85

Tog bort min naglar (alltså gelénaglar som jag gjorde innan bröllopet) igår. Kändes tråkigt att ta bort dom, tog ju bort det sista av bröllopet kändes det som (jag vet att jag är lite knäpp *hihi*) Ska göra nya snart tror jag, saknar faktiskt naglarna, det var fint att ha dem.

• Sanasol

Vad kostade det att göra såna? Vill också göra det inför bröllopet!!

• Johanna85

Jag gjorde dem här på Face i Örebro... Det kostade 800 kr att göra dom, 250 kr att ta bort dom och då ingår det en minimanikyr. Trivdes sååå bra med dom! *vill ha*

• Gerda

Johanna

jag børjar få fina naglar jag :D :D :D Målar friskt med nagellack før att de ska se vackra ut så jag inte biter...

Men jag ska absolut gøra gelenaglar till brøllopet - tip topp till fotgrafierna ;)

Tycker absolut att du ska skaffa nya igen snart... fiiint ju, å du trivdes så bra.

Svar på tråden Oj vad tomt det är!