• Johanna85

Oj vad tomt det är!

I morgon är det fem veckor sen vi gifte oss (11/2). Tiden har gått jättefort men det känns ändå som om det var flera år sen vi gifte oss... En konstig känsla som inte riktigt går att förklara. I vilket fall som helst så saknar jag bröllopsplaneringen och själva bröllopet något enormt! Visst jag är jätteglad över att vara gift och det var en av de roligaste dagarna i mitt liv... MEN det är över! Det känns jättetråkigt. Tittar på bilder från bröllopet varje dag, får en sån enorm lyckokänsla samtidigt som det finns en liten röst i huvudet som säger "det är över"...

Vet inte vart jag vill komma med mitt inlägg. Blev lite rörigt. Ville kanske bara försöka sätta ord på vad jag känner.

Kom ihåg att ta vara på dagen!

Kram fru S

• Svar på tråden Oj vad tomt det är!
  • Sanasol

:):):) Man lääängtar så tills det blir dags att fixa lite mer saker på riktigt! Vi ska kolla lokaler i morgon faktiskt, så det känns spännande! :)

Nu borde jag sätta fart med disken här hemma så vi kan åka ikväll, ska till Jämtland (dit vi flyttar i december och gifter oss nästa sommar, bor nu i Umeå) och man kan ju inte lämna allt i en enda röra! :);):)

• Johanna85

Gerda!

Vi kommer nog runt den 7, 8, 9 eller 10 juni. Om ni har det stökigt går det ju alltid att gå ut och äta, eller så får vi hjälpas åt att packa upp kartonger och äta pizza!

Vad kul att di börjar få ordning på naglarna! Hur gick det hos frisören? Blev det en ny frisyr eller bara topparna?

• Gerda

Axelkort, jætte jætte TUNT, uppklippt (eller tilljæmnat efter gamla uppklippning)

Snyggt och nøjd e jag!

Klart ni får komma iaf, bara træffas o ha trevligt!

• Johanna85

Gerda!

Vad kul att du blev nöjd! Får kanske se bild sen? Nu ska jag fortsätta att plugga så att jag kan vara ledig ikväll... Ska till ikea i morgon *kul*

• Hoppas på ett ja

Kan förstå lite vad du menar. Själv får jag den känslan när det gäller att få bran. Jag har två små grabbar här hemma och min sambo vill inte ha några fler nu. Det känns jättevemodigt att känna att man troligtvis kommer att uppleva den vöäntan och lyckaävn man känner man får barn. Nu har jag ju ett bröllop att se fram emot, men vad blir det sen då?
    Man kanske skulle ha väntat med alla de här underbara stunderna till senare i livet?? *ler*.
    Konstig liknelse kanske, men jag kan nog tänka mig att det är ungefär samma tomhets och saknadskänsla man har.

• Johanna85

Hoppas på ett ja

Jag tror att det nog kan vara samma känsla. Har också funderat på om man skulle vänta med det här underbara händelserna till senare... Men gifter man sig tidigt så kan jag njuta hela livet av att vara gift! När andra vänner gifter sig så kan jag skryta med att jag redan har varit gift i 10 år! *hihi* (måste tänka positivt...)

• Gerda

Johanna85

Du blir som min vænnina! Nær sambon o jag gifter oss næsta år så firar de 10 års giftermål några dagar efter vår brøllopsdag! DET ær COOLT.

:D :D :D

• Gerda

KUL! ska in o kolla direkt :)

Du, har du några høguppløsta? Tænke om du kunde mejla/brænna ner ett antal till mig... tænkte gøra ett mini album till er om ni vill :D

Vill ju helst øveraska... men litet svårt nær man inte har tillgång till bilerna... men vi kan ta det "hemma" sen vad du har lust med!

• Johanna85

Vad snäll du är!!! *underbar*

Jag skulle bli jätteglad över ett litet minialbum! Vi har 600 bilder i varierande upplösning. Men de allra bästa är högupplösta. Men som du sa, vi kan ta det "hemma" sen (vad bra att msn finns)

Men du, har inte du ett jobb att sköta? Vad gör du här hela dagarna? *ler*

• Gerda

hihi... sitter mest o glor på byggarbetare just nu, dessværre ær den snyggaste en tjej (ritkigt snygg ær hon fast hon går i fula arbetsklæder!

Så fick jag lov o surfa litet jag idag! Å æter tårta också... det ær freeedag
    !

• Johanna85

Mums, tårta... Vill också ha!

Visst blev slöjan bra på den bilden (självklart var slöjan bra hela dagen) när vi är utomhus och det blåser lite? Jag var jättenöjd med slöjan *tackar och bockar*

• Gerda

:D Ja jætte fin! Ser så hærligt ut!

Blir så rørd nær jag ser att jag fått varit med på er dag o att den HØLL! Var så orolig!

• June20

Gerda:
    Ja inte vet jag vad hon höll på med innan bröllopt jag känner henne inte hahaha?
    Jag höll på med andra saker helt enkelt o det kan ju vara vad som helst?!
    Själv tecknar jag o gör både dittan o dattan som går i upp o ner vågor beroende på humör för vad jag känner för att göra...visa saker kanske hamnar på pause just pga att man måste sitta o kolla igenom tidingar,springa på stan o glo på tårtor, planera etc
    Om man känner ett tomrum kan man väl fylla det med något nytt ja menar livet tar ju inte slut bara för att planeringarna o bröllopet e över men jag vet att det e värsta adrenalinkickarna när man sitter där o planerar just bröllopet! Jag är just nu där själv.
    Vill man sitta o glo på fotona så kan man ju göra det, det kommer jag säkert göra också sen men ja tror inte jag kommer springa omkring i klänningen (för kul skull)el glo på fotona var enda dag ca 2-3mån efteråt....(inte för ja tror inläggsskrivaren gör just så med klänningen etc var enda dag exakt).
    Jag bara menar NÅGOT måste man ju göra tex jobba, annars kan du ju hända man blir deppig...finns en hel hög som inte pallar av det där att nu helt plötsligt tog det slut när de kommer hem från resan...så sitter de där i soffan o stirrar rakt ut.
    Jag ser det mest som om man mår dåligt el blir deppig så ska man ju försöka hjälpa sig själv med att göra annat....tror för övrigt inte inläggsskrivaren ÄR deppig...hon låter bara som hon saknar det lite granna.

• Johanna85

June20

Jag har faktiskt inte haft på mig klänningen en enda gång sen bröllopet (man jag har haft på mig slöjan... räknas det? Kanske tar på mig den i morgon *hihi*

• June20

så länge du inte springer omkring i den varje dag så ;);) hehehe...

• Johanna85

June20

Har du sett det Friends avsnittet där alla tre tjejerna sitter i brudklänningar och tittar på tv och äter popcorn?

Svar på tråden Oj vad tomt det är!