• Johanna85

Oj vad tomt det är!

I morgon är det fem veckor sen vi gifte oss (11/2). Tiden har gått jättefort men det känns ändå som om det var flera år sen vi gifte oss... En konstig känsla som inte riktigt går att förklara. I vilket fall som helst så saknar jag bröllopsplaneringen och själva bröllopet något enormt! Visst jag är jätteglad över att vara gift och det var en av de roligaste dagarna i mitt liv... MEN det är över! Det känns jättetråkigt. Tittar på bilder från bröllopet varje dag, får en sån enorm lyckokänsla samtidigt som det finns en liten röst i huvudet som säger "det är över"...

Vet inte vart jag vill komma med mitt inlägg. Blev lite rörigt. Ville kanske bara försöka sätta ord på vad jag känner.

Kom ihåg att ta vara på dagen!

Kram fru S

• Svar på tråden Oj vad tomt det är!
  • Sanasol

Ska tänka på det! Sett mitt inlägg på FL?

• June20

Börja med ett nytt projekt el hobby el nåt dylikt istl...
    Om ni inte har barn kanske ni planerar på att skaffa dem nu? el hus/lägenhet?
    Kanske kan du börja med en helt ny sport som kräver en hel del av dig?
    Själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra då?! Får se den dagen för ja ska inte gifta mig förns om 2år så kanske jag har ett stressigt men kul jobb då?! Barn kommer islf inte direkt vet jag.

• Johanna85

Sanasol

Nej, det har jag inte... Ska kolla det nu! *förlåt*

• Johanna85

June20

Tack för tipsen! Barn kommer inte än. Jag skriver c-uppsats just nu, så jag har hur mkt som helst att göra. Vi är i full gång med att renovera lgh (för andra gången) och jag tränar redan. Ändå så finns det ett tomrum att fylla... Men som tur är så har jag inte tröttnat på att se mig själv i vit klänning än *ler* får väl fortsätta att titta på kort *hihi*

• Sanasol

Har ni fått alla fotografbilderna nu?? *nyfiken*

• Gerda

jag kan førstå tomhetskænslan som kan komma efter - pga. att man går in i planeringen mycket vissa periode och har hållit på så længe med brølopsprojektet. Sjælv nyfiken på hur jag kommer klara "efter tiden"

Dock vet jag inte om jag håller med June 20 att skaffa sig nytt hobby eller sådant med en gång... vad gjorde man INNAN brøllopsplaneringen? Jag tænker att man inte skall behøva fylla upp all tid med "nåt" jæmt... før det ska væl finnas en fungerande vardag också? utan projekt och planering?

*funderar jag med*

• Johanna85

Gerda!

Jag kan ju alltid fördriva tiden med vara med och planera ditt bröllop Gerda! Hoppas på att åka till Oslo i början av juni, kanske ses då??

Sanasol!

Har svarat dig nu! Ja, vi har bilderna från fotografen! De är underbara! Blev 20 st 18x18 cm i läderalbum! Jättefint! Ska förmodligen beställa en tavla nästa vecka också.

• Gerda

Johanna85

Vi ær mitt i flyttning i juni :)

men det ær KLART att vi ska SES!!!! Absolut1 Bara ni står ut med flyttsøk?

Vi flyttar ut 3 juni, men vart vet vi inte ænnu :D

• Sanasol

Johanna85

Härligt, har redan beställt mina ringar från honom nu! Men ändå bra att höra vad du hade att säga, var flera här på BT som rekomenderade honom och han verkar proffsig! Får ringarna i maj...

Svar på tråden Oj vad tomt det är!