• ina3

uddevalla med omnejd

Hej

Finns det någon mer än jag som ska stå brud i maj i uddevalla trakten? Vore kul att träffas o dela idéer över en fika!

• Svar på tråden uddevalla med omnejd
  • Briderella

uppdaterade innan jag hann skriva färdigt... Hur långt har ni andra kommit i era planer???

• ina3

Klänning o näbbkläder stort sett klart, tårta färdigt, frisör, solist, kyrka bokad och kantor, lokal, inbjudningskort skickat, matsedeln börjar sätta sig, dukning o färger likaså, festprogram snart färdigt, vigselprogram snart klart (1 sång kvar att bestämma mig för), ring utsedd...PUH!! Det återstår ändock en del det ska gudarna veta... 60 pers är bjudna! Skönt o åka iväg, det var vår tanke från börja men se som det blev..!

Men jag klagar inte, det är jättekul måste jag erkänna!

• Olise

hej på er jag bor i hunnebostrand och jag ska gifta mig 060715.
    har varit och handlat klänning på madame gamour i uddevalla och även ringen på harréns guld. söta tanter som jobbar där tycker jag.
    ska in och kolla skor och underkläder på torp imorgon.

• ina3

Hej Olise och välkommen! Jaså du passade oxå på att fynda på Madame Glamours rea, kunde inte passat bättre! Jag har oxå handlat ring på Haréns..sammanträffande! Var skall du gifta dig?

• ina3

januari07

Nu är klänningen klar och jag är jättenöjd! Kan verkligen rekommendera henne.

• Orustbrud

Vi börjar bli några även på den här tråden. KUL!
    ina3: Roligt att klänningen blev så bra och att du känner dig nöjd. Alltid lite pirrigt innan man vet hur det blir.

Själv har jag tänkt att skicka iväg inbjudningarna idag. Vet inte riktigt om jag ska gå till postkontoret eller bara lägga dem på en låda. Har inget ömtåligt kort men är lite orolig p.g.a vädret för att de ska bli fuktskadade. Brevlådorna är ju visserligen helt täta. Jaja, jag får se hur jag gör.

• ina3

Jodu..jag blev rätt paff när jag köpte inbjudningskort häromdagen...Jag lyckades nämligen skriva fel på 3 st och fick komplettera, nu hade jag inte tid o gå dit jag köpte dom andra utan får ta vad som finns på en stooor matbutik på Torp i Uddevalla. Kommer hem öppnar o börjar skriva men tror ni jag blev paff när jag ska skriva i datumet 25/5 då står det 19_____ där...! Men hur länge kan inte dom ha hängt i butiken..! Tröttsamt. Nu orkade jag inte engagera mig för det var till 2 avlägsna släktingar som inbjudningarna går till, men ändå!

Någon som ska med till Oasen den 1/4? Hade varit kul o träffat Er!

• Linslus

ina3: Nääääää du skämtar?! "19__" Verkar vara taskig åtgång på just dem då?

• linda23

Hej på er. Vad roligt att ni har börjat på egen tråd :) får man vara med?
    Bor själv i uddevalla och vi skall gifta oss 26/8-06.

• Januari-07

Hejsan hejsan!

Vad roligt att vi börjar bli ett gäng här. Själv håller vi på och letar lokal. Det är svårt. Trollhättan känns lite magert på den fronten. Ni har inte hört något bra?

Vilka har ni anlitat när det gäller catering? Vad finns i trakten?

Ina3 Vad kul att du är nöjd med klänningen!! Hurdan är det? Har du någon bild? Får man fråga hur mycket du fick ge för den?

Svar på tråden uddevalla med omnejd