• insideharmony

Medeltidsbröllop

Ja gör här en ny tråd för oss där vi kan slå ihop de två andra trådarna vi hade å vi blir fler i samma om vi slår i hop dem i stället ;)

En tråd för oss som planerar ett medeltida bröllop

Jag startar här nu en tråd för oss som vill planerar att ha ett medeltida bröllop. Tyvärr har jag hit tills ej sett någon som planerar för detta. Därför startar jag en egen tråd å hoppas att ni andra som oxå vill ha det så hittar mig. Så kan vi ha denna tråd att snacka lite med varandra å byta ideer å tipps till varan å även länkar bilder mm. Oxå kul å höra hur långt ni kommit på vägen å hur det går med planering å så. Vem vet vi kanske kan bli ett gott gäng som hänger på denna tråd för lite likasinnade är vi ju då :D
    Jätte kjamizzar på er alla!

Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???

Hej hej! Tänkte göra egne både inbjudningskort å tack kort osv till vårt medeltids bröllop. Men ja har idee torka...! Nån som har några bra förslag, vill ju att de ska passa in i temat.

• Svar på tråden Medeltidsbröllop
  • Kirsto

Ibbe: Nu hoppas jag verkligen att hon inte läser här! Farligt... *s* Parvantar är det, men jag tror att jag avslöjar broderiet efter bröllopet. *s*

• Kirsto

Ibbe: Jättefin!! Tror den kräver lite lödning. Det enda som är tråkigt med det är att man behöver putsa bort en massa svarta rester, annars - nemas problemas.

• solpingla

hej igen tjejer hur går det för er
    jag har en fundering har någon av er varit in på denna sida och kollat?
    www.cloakmaker.com

jag funderar på att beställa ett pannsmycke därifrån men jag belv osäker när jag läste om frakten kan den verkligen bli as dyr eller vad tror ni ? ja har inte skrivit till dem för jag är riktigt dålig på engelska hehe, men någon av er kanske vill slänga ett öga på sidan och hjälpa mig *hoppas*

kram kram maja

• Lucyinthesky

Jag beställde från cloakmaker. frakten va inte dyr (kommer inte ihåg exakt vad den va) men det tog lång tid innan jag fick den.. så va ute i god tid!

• solpingla

Lucyinthesky

kommer du i håg hur lång tid för jag gifter mig den 8 juli så tiden börjar bli knapp nu.
    kram och tack för ditt svar

• Lucyinthesky

det tog en månad ungefär...

• solpingla

hmm...synd då måste jag komma på något annat
    tack för svar

• Isabeau

Här kommer i ett förslag på en svensk sida, där jag i alla fall har sett ett pannsmycke. Du kan kanske också höra med henne om hon kan göra en speciell variant till dig.

www.sparklingfollies.com/index_svensk.htm

En annan sida med superfina pannsmycken är Ambreagorns. Kanske är du bättre på franska men man kan även kontakta honom på engelska.

ambreagorn.free.fr/

Svar på tråden Medeltidsbröllop