• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • hellokitty

Men guuuuu va sega ni är brudar... Händer det inget här inne nuförtiden?

Hur är det med alla?

• Hej baberiba

kitty

Halloj :D:D:D

Här händer massor om du läser bakåt..varit strul med advokaten och våra ppr...:o läs lite bakåt jag skrev här om det igår...orkar inte ta upp allt igen..:o

Men nu är ppr postade i rek. och ivägskickade till UD sen då vidare till KinasAmbassad för legalisering och sen då direkt till FFIA...:D tar nog en vecka innan vi hör ngt,,,;D

• drea

hej hopp!
    Nu glider jag in...

Har varit på studiebesök i dag, det var kul, rollspel!

• Hej baberiba

drea

Wow du kan glida du:D

• hellokitty

Cheers, jag läste om pprena.... Jisses, vad dom är dyra dom där avocadona....

Men skönt att allt är på g nu! Hoppas det går undan nu för er....

Själv har man varit ledig några dagar och haft brorsan på besök! Var jättekul att ses igen efter ett år. Har börjat planera bröllop så smått och det är såååå kuuuuul!!

Längtar tills jag är ledig och kan ägna hela tiden åt detta....FÖutom när jag ska amma eller byta blöja då förstås....

Nu måste jag jobba vidare men ville bara säga hej!

Hej hej

• Hej baberiba

Kitty

Ja det var skönt att det fixade till sig med alla ppr och nu är de på väg till UD i rekade brev...:D

Ja de där avocadona kan verkligen ta betalt:D

Kul att du planerar Ert bröllop:D gör det nu för sen hinner du inte då är det den lilla som gäller och de kan verkligen bajsa dem där små maskinerna..:D bajsmaskiner är vad dem är :[ :D:D:D:D

• Bluebride2006

tack cheers. jag hoppas det med.

• Hej baberiba

Morrn girls:D

Festdags idag eller vad säger ni tjejer?:D

• Gerda

Hoj hoj?. Såååå skønt att det ær sol ute! Fast jag är inte så vacker då? med rødsrpængda øgonen och rinnande næsa :D
    Men snart, snart åker vi till Sverige och då ska allergimed. før gravida inhandlas minsann! :)

Flyttfirman kommer direkt på måndagkvæll? så ingen internet på några veckor *buhuuuu*
    Så i helgen ska jag bara njuta av restauranger, kompisar och inte stressa øver alla måsten som ændå ær inbokade.

Halvdag på jobbet! Hææærligt!

/med STORT leende - Gerda

• Dallandra

Sommar, sommar och sol... *nynnar för mig själv* :D

cheers
    Läste om allt strul med advokat("/ och alla "&%# ppr och det är härligt att höra att allt äntligen har blivit skickat!! :)

Här är allt bara bra, längtar till vårat hus ännu mer nu när det är varmt och härligt ute :):D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4