• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

Det går hett till på våra sommarpartys:o

:D:D:D:D:D:D:D:D kul har vi..:D:D:D:D

• Dallandra

Här är det riktigt hett :D :D :D

marko sitter och gråter över Lilian, hon är hans livs stora kärlek ulkar han ur sig :D :D

• Dallandra

Nu börjar min hunkar också att prata om att göra hellakoptern... MERA BÅL!!!!!! :D :D :D :D :D

• Hej baberiba

Ja nu behöver vi verkligen supa till det:D:D:D:D:D:D:D hellakoptern...på G oups:D

Lustigt att du nämner att Marko mår dåligt det gör Lillan oxå ska vi skicka iväg dem på en weekend till Rom:D

• Dallandra

Här pågår festen för fullt fortfarande, hunkarna har underhållit mig med rumpviftningar, massage och massor av sommarbål :D :D :D

Vi måste helt klart skicka i väg dem till Rom en helg, de kanske får till det igen :D :D :D
    vi skickar dem i den rosa helikoptern :D

• Hej baberiba

Jaaa bra idé, den rosa hellakoptern är på väg...:D:D:D och Lillan sitter i den:D:D:D

Däckade du innan eller:D

• drea

Morrn girls!

Hoppas att ni haft en bra Valborg! Det har i alla fall jag!

• Hej baberiba

drea

Vad har du hittat på då? :D

• drea

Cheers...
    På lördagen var sjösättning av båten
    På söndagen, på kvällen, stod jag i ett kramdjurslotteri och i går städade jag och åt frukt (fick en fruktkorg)

Kolla in det här! Vilken hund är du? Jag blev en cockerspaniel

svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&a=509489&lid=puff_516337&lpos=extra_0

Svar på tråden Oups...lite snabb 4