• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Gerda

Cheers

Vad sæger husbandet då??? Har han mjuknat?!

:D

• Hej baberiba

Gerda

Gissa vem det var som packade upp espressomaskinen och satte ihop den? och vem var det som bryggde första espresson? vem var det som demonstrerade den när vi fick besök av hans föräldrar?

Gissa på detta:D:D:D

• Gerda

Precis som jag hade førväntat!!!

:D :D :D

Jag var också mest sugen på espressomaskinen... men gissa vem som hoppade som ett litet barn på julafton första bryggningen?! :D

• Hej baberiba

Se karlar:D:D:D:D

Idag har ppr kommit från polisen:D gissa vem som inte har tid att joppa...:D vill bara få det sista klart nu och posta en omgång kopior till FFIA för kontroll:D

• Gerda

grattis o halleluja att pprna ær hos er!!!

jalla jalla o posta!

• Dallandra

Tjoho brudar!!! :D :D :D :D :D

Jag behöver väl inte säga vad jag kommer att satsa mina pengar på eller?!?!? :D
    Huset!! :):D :D :D

Jag kan knappt tänka på något annat än huset, tapeter m.m. Är så glad just nu :) och det behövs efter allt som hänt, ni vet vad...

Imorgon börjar jag dessutom att jobba igen :) Lite nervöst dock...

• Gerda

Ah.... snackar vi långtidsinversteringar? :D

Då behøve rjag nog inte nya behåar varje månad ;) :D

• Dallandra

cheers
    Äntligen!! Vad skönt att ni fått alla ppr nu och gå vidare till nästa steg!! :)

• Dallandra

Gerda
    Japp här tänker vi framåt :D Jag investerade kortsiktigt i Thailand så det räcker ett bra tag framöver :D

• Hej baberiba

Ja det är skönt att alla ppr är i hamn...:D:D:D

Halleljua..:D:D:D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4