• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

drea

*ASG* :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D jag blev en bullmastiff..:D:D:D:D:D:D:D:D:D trodde faktiskt att jag skulle bli ngt bättre än en sån...;)
    :D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Tjohooo! Hemlisen är här på en snabbis

Jag blev oxå en Bullmastiff

• Hej baberiba

Hemlisen

Då är vi nog lika och skulle passa ihop bra som kompisar...:D:D:D:D

Vad gör du annars? har inte hört av dig på länge...:D många som ska måla eller?:D

Tjing!
    Ja jag tror nog vi e rätt lika, känns så

Här har varit riktigt körigt ett tag och förra veckan hade jag en praktikant med mig i två dagar, inte läge att sitta och surfa hela dagarna då...
    Vårorden med MASSA utefärg kom förra veckan. Typ 35 10l burkar, 50 3l burkar + en massa småburkar, lacknafta mm. Har fortfarande endel att ta hand om... Det ska ju placeras ut och framförallt få plats!!

Själv då, hur leker livet?

• Hej baberiba

Hemlisen

Oj ! du har fullt upp..:D

Allt är bra här ! har nu äntligen lämnat in våra ppr till NP (Notarius publicus) så nu ska han sätta sigill på och binda ihop alltsammans. Sen ska detta paket till UD för legalisering....Så skönt att vi kommit så här långt...Börjar nu se slutet på alla ppr...:D snart kan vi pusta ut och bara vänta på att telefonen ska ringa:D

Va härligt!

• Hej baberiba

Jag vet:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Så om ett par veckor är kanske våra ppr på väg till Kinalandet..:D:D:D:D:D:D

• drea

God morgon girls!

Här sitter jag och har tråkigt. Mina elever skriver nationellt prov i engelska, och jag vaktar dem. Egentligen har sovmorgon till 11.45 på onsdagar, så jag är inte helt nöjd med detta...

Har dock släpat in en soffa i klassrummet som jag halvligger i

• Hej baberiba

drea

:D:D:D:D:D:D:D vad säger eleverna om det?:D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4