Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Har förresten fått min klänning nu, den är underbar! Givetvis var jag tvungen att åka direkt till butiken och prova den när den hade kommit, kände mig verkligen som en prinsessa i den :)
Kram på er!
Kattkatt: Kul att bli hippad :)
Lapinette: Stackars dig med era tårtor... Kan ni inte få typ ett recept på hur de gör tårtan i frankrike och sen lämna in det till en konditor så de kan göra likadant?
Jag kommer att ha två "armband" på mig. Dock passar de två armband jag har inte till bröllop då det är garnsnören som är fastknutna runt armen, men jag har fått dem (min sambo har två likadana) som en välsignelse från en munk och en nunna i thailand. Kan då tillägga att min sambo blev av med sitt ena en gång och tappade då vigselringen, så de armbanden stannar på handleden
Ingen klocka, det betyder otur att ha klocka på sig på sin bröllopsdag, då det är en dag då man inte ska tänka på tiden... Ja, ni vet alla hur skrockfull jag är, så jag följer det slaviskt....
Vårbrud76: STORT GRATTIS!!!!!
ina3: När det gäller ögonskuggor tycker jag att de som är lite mer cremiga i konsistensen håller bättre mot alla sorters fukt än de som är mer i puderform. Isodora och l'oreal har en hel del olika färeger på sådana. Sen e de viktigt att lägga en bra och stabil grund med primer och helst inte löst puder, de e bättre där med med cremepuder, de e lite kladdigare att sätta på, men håller bättre.
Min m2b får en halskedja i titan som han kan ha ringen i när han inte kan ha den på sig. Jag tror att jag får någon form av halsband av honom, jag hoppas på det i alla fall :)
Hejsan flickor!
Hoppas att ni har haft en glad påsk och att ni har haft nytta av de extra ledigga dagarna :)
Själv har jag lyckats sy färdigt tärnklänningarna, skönt att ha det med klart. Så nu är allt klart inför bröllopet, all dricka var vi ju i tyskland och handlade förra helgen.
Lapinette: Alkoholfria alternativ kommer vi att ha följande; fanta, sprite, cola, cola light och ramlösa. 14 flak läsk sammanlagt i ickealkoholhaltiga drycker :)
Har inte riktigt samma problem som ni verkar ha med era m2b's... Min har varit lugn (hans favoritkommentar har vart "det är ju lååång tid kvar") ända fram tills för två veckor sedan då han upptäckte att vi gifter oss om två månader och han har inte gjort ett skvatt av det han skulle göra. Så nu stressar han som fasiken och gnäller och surar över att sakerna inte har gjorts tidigare och att all hans tid nu får gå till bröllopet... Aldrig blir det bra...
Fiamia: Har bara haft en mardröm hitills, om klänningen, var tvungen att gå dit direkt för att kolla så att de hade beställt rätt klänning :) Man blir lite nojjig.