Inlägg från: msbine |Visa alla inlägg
  • msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Bara en vecka kvar tills den stora dagen och jag har precis storbråkat med min mamma... Om en så löjlig sak som att min pappa ska hålla första talet (han är ej min biologiska pappa, men har varit med sen jag var under ett år som min pappa, då min riktiga pappa dog innan jag föddes), det tycker hon att hon ska få göra eftersom hon är (enligt henne själv) min enda riktiga familj. Att jag alltid har varit pappas flicka och står min pappa väldigt nära spelar henne ingen roll. Bara för att hon inte tycker om honom längre (de flyttade ifrån varandra för 12år sedan) så får ingen annan göra det heller typ... Fattar inte varför hon inte kan inse att det är VÅRT BRÖLLOP och inte en popularitetstävling mellan henne och pappa....
    Flåt för att jag skriver här och tjurar, var bara tvungen att skriva av mig lite...

• msbine

Telan: Tack, det värmer :)

• msbine

Grattis till alla er som gifter er idag!

• msbine

Hoppas att det gick bra för er som gifte er i lördags!!!

5 dagar kvar nu för oss andra... Var hos frissan igår och gjorde provuppsättning på håret, blev så nöjd, hon hade exakt samma idé på hur jag skulle se ut som jag hade, det kommer att bli perfekt på bröllopsdagen :) Det enda som är kvar nu är provsminkningen på onsdag och sen att bygga naglar på fredag, sen smäller det

• msbine

Har varit hos frissan och gjort provuppsättning :) Det och provsminkning på onsdag var det enda jag hade kvar att göra ;)
    5 dagar kvar.. Är ni nervösa?

• msbine

vädret ja... Inte så mycket man kan göra åt det tyvärr.. Ser just nu ut som om det blir regnskurar på lördag med, suck...

• msbine

Cattis28: Beror på vad det är för tyg du har i klänningen. Jag strök till mitt släp själv, högsta värmen, klänningen är i satin :) Dock bör man passa sig lite om det är broderier eller pärlor där man ska stryka...

• msbine

3 dagar kvar nu till man är fru... Nu börjar nerverna komma igång... Men allt är klart och fixat, men ändå e man lite nervis för att något ska gå fel... Suck...

• msbine

Imrogn är det dags! Har fixat det sista nu och ska nu bara sitta och ta det lugnt i soffan med en kall öl och slappna av innan man ska försöka sova... Det börjar sjunka in nu att det faktiskt är dags imorgon :)

• msbine

En till här som har blivit fru! Hade en underbar dag som jag aldrig kmmer att glömma! Har nog aldrig varit så lycklig som jag var den dagen och fortfarande är, man har inte riktigt fattat det än :) Men, nu är man fru Svensson

• msbine

TooBe: Tack! Vi hade verkligen en underbar dag!

• msbine

mia_maj2006: Kikade på era bilder nu, ni var jättefina!

• msbine

Lapinette: Nej, är ljusblond kan vara för att jag är så smart som folk uppfattar mig som brunett kanske :p *hihi*

Telan: Tack! Min make tycker med att han är lyckligt lottad, han min när han såg mig första gången är obetalbar och förevigad på bild

• msbine

En liten önskan... När ni mailar bilder, skriv gärna vad ert bt-nick är så vi vet vem som är vem :) Inte så lätt att vet vem som man har fått bilder av annars :)

• msbine

kattkatt: Nej, man har väl inte slutat surfa, men eftersom man nu är gift så läser man nog mest och ger lite tips i andra trådar...

• msbine

Stor skillnad mellan att vara gift och ogift :) Det känns som om man har blivit nyförälskad en gång till liksom :)

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!