Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej maj-brudar!
Även jag har hittat hit.
Jag provade min klänning igår. Den är vacker och framför allt dansvänlig. För mig är detta MYCKET viktigt. Skulle inte kunna ha en klänning som jag sedan inte kan dansa i på festen. Telan - Jag bad mamma lägga ned klänningen en halv cm för min skor syntes! Hon vägrade lägga ned från början då hon är rädd att jag ska snubbla på klänningen.
Jag provade även med örhängen och halsband till. Det blir fint men eventuellt kanske jag ska ha ett armband också. Kändes lite tomt på handleden. Ska ni ha armband?
Vår fotograf fick ett schema av mig för dryga 2 veckor sedan och han skrev att han inte hade fått något så utförligt förut. Själv tyckte jag bara att det var en grov skiss så mia_maj2006 er fotograf lär säkert bli glad och imponerad över din. Sände även länken till vår hemsida och den uppskattade han mycket. Vi har där bilder på vår släkt vilket gjorde att han då har sett vår familj innan kyrkan.
Har suttit nu två söndagar för att göra den perfekta spellistan till bröllopet (har lagt ned 36 timmar musik!). Tror att jag har fått ihop de största favoriterna blandat med lite gammalt och lite latin. Det lär bli ös! Vi kommer sedan att hyra en bra stereoutrustning och så vill sambon ha lita häftigt ljus. Vi får se om han får det!
MEN det vi fortfarande ha kvar är bröllopstårtan. Provsmakade Schwarzwald i fredags och den bestod bara av grädde. Så ser den inte alls ut i Frankrike där vi brukar äta den (hos hans familj). Vi lär nog behöva tänka om för jag tror inte vi får tag på något liknande här.