Inlägg från: Mopedvin |Visa alla inlägg
  • Mopedvin

Maj 2006 tråd fem!!!!

Lapinette - prästen verkar ju vara helt perfekt, vi kände lika dant när vi träffade vår. Kul hippa du hade, min var lite lika dan, anpassad efter mig och inte massa pinsamma aktivteter. Hur går det med er tårta?? Verkar bli en följetong det där. Vi har bara lite småsaker kvar att göra vilket är skönt, 4 veckor på onsdag

• Mopedvin

Mailinglistor låter bra, visst är man nyfiken på hur alla kommer att ha haft det och sett ut!

Lapinette - vilka underbara tårtor på hemsidan! Ni kommer nog inte bli besvikna. Jag blir glad bara jag slipper M2B´s farmors absinthgröna skapelse!

• Mopedvin

Inte ett vitt paraply i hela Gävle.

Snälla, någon som har tips på affärer i stockholm, ska dit 17-18 maj

• Mopedvin

Tack för alla paraplytips! FiaMia: är ju från Borås och mamma bor där så hon kan ju köpa ett, vilken affär?

• Mopedvin

Lapinette - ska till MUS om en vecka, ser verkligen fram emot det! Hur mycket köpte du smink för förutom de 495:- det kostade?

• Mopedvin

Lapinette - ja det var ju lite saftigt... har ganska bra underlagsgrejer från Body Shop men jag känner ju mig själv, jag är så lättlurad, säger de att deras grejer är de bästa och sminkningen blir bra finns risken att jag köper hela butiken

• Mopedvin

Jag skulle gärna vilja bli sminkad med är lite skeptiskt till att bli sminkad nere i Frankrike, lapinette kanske kan ge lite hintar om hur de sminkar sig...? Var lite orolig att jag skulle se ut som... ja... någon som är till salu så jag gör det själv... om det nu blir någon skillnad ! HA!

• Mopedvin

Telan samma här. Själv har man varit lite smånervig nu i några månader medan m2b nyss sa: det är ju bara en månad kvar! Det är ju massa saker kvar att göra! (fast egentligen är det inte det, bara massa småsaker som att bränna Cd-skivor, gjuta färdigt tvålar... köpa paraply, köpa film till kameran etc etc men massa små saker kan kännas väldigt stressande.

Lämnade in våra ringar på upputsning och gravering igår...600:- Hm. Varför valde vi titan? Fast det kanske är lika dyrt i vilket material man än har?

• Mopedvin

Tack FiaMia! Ska ringa och be att de lägger undan ett!

• Mopedvin

Jag ska vara ledig 5 dagar innan vilket känns skönt men vi har ju inte så mycket att fixa. Vi flyger till paris 22/5 och 24 är bröllopet. Den 23 blir det kanske lite pyssel för våra mammor och frisören kommer och gör en provuppsättning på mig men annars ska vi bara njuta av frankrike, goda ostar, gott vin och att vara tillsammans...å vad clichée det lät...

Går runt här hemma med jeans och "pippi-tröja".... och brudskor Tänkte jag skulle gå in dem lite, de är rätt sköna men jag är inte van med skor som är trånga i tårna.

Har haft min andra "bröllopsmardröm" kombinerat med "kattmardröm". Drömde att vi var i frankrike i ett högt, högt hus och min katt hoppade ut genom fönstret och jag bara skrek...dagen innan bröllopet. Sedan gick allt bara fel, jag hann ingenting, hade glömt allt hemma, var tvungen att åka till veterinären med katten ( ) Hm.

FiaMia - var ditt paraply ihopfällbart, dvs ett sånt där litet som man kan lägga i väskan? Mamma köpte ett cremefärgat igår på Fait.

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!